Movie Night - soundtrack

dumdumdadumdum

Scheelt niet veel
Ik heb geprobeerd een soundtrack thema te maken. Geen idee voor welke film ;)
Benieuwd naar jullie feedback :)

Attachments

• movie night2.mp3
    2,2 MB · Bekeken: 61
Ja, ik zie dit wel ergens onder een film terug. Klinkt OK, zou alleen nog iets afwisseling willen horen in de ritmiek. Dus af en toe even alleen wat lange halen, en de bass die even pas op de plaats maakt.

Tjee wat een leuk stuk. Nog net te pakken gekregen voor hij van de eerste pagina verdween

Melodisch helemaal toppie. Ik ben helemaal niet van overal maar drums onder zetten. Mag van mij zo blijven. De violen klinken wel wat hard in mijn oren. Misschien nog even naar de mix kijken, maar dat kan ook aan mijn goedkope koptelefoon liggen. De melodielijn maakt dat allemaal verder wel goed. Echt super gedaan, heel creatief

Dank allen, ook zeker voor de tips :)

Mooi,doet me denken aan de begin scene van Rambo,eenzaam langst the road wandelend.
Zou deze muziek makkelijk kunnen plaatsen daarin en composer Jerry Goldsmith vervangen is niet iedereen gegeven.:halleluja

Wow, klinkt goed! Lekker gemixt man. Die bassline (L)

Erg mooi. :) Waarmee heb je dit zoal gemaakt?

De bass komt uit de de Mini V2 van Arturia, een paar synthgeluiden uit de Jupiter-8 van Arturia, de rest zijn sounds uit de Composer Collection van EastWest Quantum Leap. Gesequenced in Cubase.

Awesome! :okdan::halleluja

Wat mij betreft zouden die drums wat meer "epic" mogen om beter bij de rest te passen. Iets met pauken en meer reverb of zo.

Back