Juup 8 te koop op MP

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
grapje, even voortbordurend op de balkan...
zal mijn gecalibreerde jp8 maar eens gauw gaan ophalen, houdt me van de straat en weerhoudt me van het maken van nog meer slechte grappen ...

Kan misschien wel een midi aansluiting in hebben gezeten, als dat daadwerkelijk zo is vraag ik me in gods naam af waarom ze die weer eraf gehaald hebben :?

Misschien was het een nippel voor de vette smering :D

Graco_Vetspuit_110202.png

Ja maar leg dan ook eens uit waarom je dat niet vind. :)

Ik heb er onlangs even mee mogen spelen, maar ik vond hem niet zo dik als bijvoorbeeld een Synthex of OBX die eerder mijn voorkeur geniet.
Hij zal uiteraard betrouwbaarder zijn (je hoort niet vaak dat er wat mis mee kan gaan) dan genoemde synths maar je koopt een synth voor de sound niet om zijn betrouwbaarheid.
Al die onzin dat ik jaloers zou zijn, waarop :?
Als ik er één wil koop ik hem wel, maar ik wil er geen, misschien liever een Jup 4 :okdan:
Gun je hem van harte en wens je er veel plezier mee demian en hoop dat hij jou wel bevalt.
Ik vermelde het al eerder, laat uit voorzorg even de elco'$ en backup batterij (lekkage) vervangen mocht dat nog niet zijn gedaan, scheelt je een hoop kopzorg en centjes mocht het toch misgaan.
Ik doe het altijd direkt na aankoop.

En hij is gereserveerd, ben benieuwd of hij dat is voor wie ik denk dat het is..

In ieder geval, ondanks de stevige prijzen gaan ze toch als broodjes. :W

Het is een beetje als met ems, je mag bijna blij zijn als je er een kan kopen .
Of je moet natuurlijk ongelimiteerd kunnen uitgeven

Ik zal hem toch binnenkort eens naar Mark Cox brengen denk ik, krijgt ie er gelijk een paar synths bij die ook een beurtje kunnen gebruiken.

Hou er rekening mee dat hij behoorlijk druk is, heb ook nog werk voor hem (recappen ESQ1) en je kunt het best je apparaten brengen als hij aangeeft er direkt mee aan de slag te kunnen anders kan het zomaar zijn dat je gear weken in opslag staan.

Als ik een synth koop zet ik hem eerst ff thuis voordat ie in onderhoud gaat, gisteren 600km gereden om hem op te halen en nu ben ik aan t werk.

Als ik een synth koop zet ik hem eerst ff thuis voordat ie in onderhoud gaat, gisteren 600km gereden om hem op te halen en nu ben ik aan t werk.

Dat doe ik natuurlijk ook, mijn uitspraak dat ik na aankoop van een apparaat direkt naar Mark Cox rijd moet je met een korreltje zout nemen, soms ben ik s'nachts onderweg (heb een hekel aan filerijden) en kan moeilijk midden in de nacht bij hem aankloppen.
Als het doorgaat met de Prophet VS moet ik zo'n 1100 km rijden.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back