Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb jarenlang een VS2480 gebruikt, en heb voordat ik hem verkocht de HD gecloned. Gebruik nu de Reaper plugin om snel een RDAC>WAV conversion te doen als ik nog aan een track wil werken. Werkt nog steeds prima, je kan op die manier gewoon de VS interne IDE HD aansluiten op de PC met een IDE<>USB converter, verder geen gedoe met SCSI drives nodig. (Als je geen externe HD gebruikt met de VS vind ik die workflow eigenlijk gemakkelijker dan met VirDIS).
Is weer tijdje terug, moet die route weer even afstoffen....
Begrijp ik het goed dat je nu zonder any SCSI (en rebooting of hotswapping) kunt omdat je nu helemaal geen VS-apparaat meer in het verhaal hebt ? Alleen dus die ex-interne-IDE-HDD in VS-format nog, die je dan dus meteen via de Reaper plugin kunt lezen ?
groeten
Da's dan alleen als 'ie niet nog in de VS-machine zit dacht ik begrepen te hebben.De plugin en VSWaveExport kunnen gewoon de VS IDE HDD uitlezen.
VS2000 heeft USB poort.
Kennen jullie deze site al: www.vsplanet.com ?

De truc met het SD-kaartje werkt niet bij elke VS, en ik dacht dat je bij de grotere bakken met veel inputs ook in de problemen kwam qua schrijfsnelheid.
Ik gebruik vooralsnog gewoon HDD's, mijn VS komt de kamer toch niet uit.
Nice! Maar die niet voor rechtstreeks file-transfer begrijp ik ?
Ja het kan wel, maar dan heb je wel de VS2000 Wave converter voor nodig. Die zet je WAV file om in een voor de VS leesbare extensie. Kan zowel van de VS als naar de VS. Dus in de kern niet direct, maar je hoeft er ook weer geen hele rare kunstgrepen voor uit te halen.
VS2000 heeft USB poort. Daarvoor heb je wel de VS editor voor nodig, maar het werkt prima. Enfin, ik gebruik mn VS2000 enkel om wat te oefenen met de mastering plugins die erop zitten. Met name de VS8F-3 card met plugins is een leuke toevoeging. Tweedehands zijn de VS-en voor redelijk cheap te krijgen.
Kennen jullie deze site al: www.vsplanet.com ?
)VSF8-3 kan ook 3rd party effects draaien. Niet goedkoop, maar wel erg goede keuzes... zoals de TC reverbs.
VSF8-2 heeft prima standaard FX. Reverbs zijn niet fantastisch, maar ook niet slecht. Leukste is dat de Space Chorus algoritmes er ook op staan, die klinken erg goed.