Hmm, over de muzieksmaak valt al dan niet te twisten, maar ze heeft wel skills als ik het goed zie. Niet dat ik verder verstand heb van DJ'en ofzo.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hmm, over de muzieksmaak valt al dan niet te twisten, maar ze heeft wel skills als ik het goed zie. Niet dat ik verder verstand heb van DJ'en ofzo.

Zo ambitieus ben ik echter niet en ik wil gewoon leuk muziek maken en dat zo goed mogelijk presenteren. Daarbij mik ik niet op wereldroem, maar een release bij een klein label en wat optredentjes in de buurt zou leuk zijn. Als je je eigen draai geeft aan iets dat werkt kun je ook best ver komen. In elk geval voor mij ver genoeg![]()

Voor de wat meer totaal gewetenloze die hard ploerten wannabe Spinnin' Records Martin Garrix synthforumleden (en wie is dat hier niet) nog een aardige tip:
www.youtube.com/watch?v=kWfqG1Nsg3o
.Inderdaad... Het maakt op zich niet zo veel uit in welke stromming jij gaat werken want alles is er min of meer gedaan. Wat ik bedoel is juist de manier waarop jij de muziek presenteert. Als je volledig achter staat op jouw muziek zie ik zelf geen reden van twijfels om deze goed te promoten. Maar dat vergt veel inspanning en gericht werken. In gedachten blijven hoe het wel of niet moet, dat helpt niet. My two cents ��De muziek die ik maak sta ik ook volledig achter, anders maak ik het niet. Maar ik heb niet de ambitie om een nieuwe stroming uit te vinden. Laat mij - in het beste geval - een fantastische kroket bakken waar mensen echt van genieten en ik ben tevreden
Mijn boodschap is dus mensen laten genieten en dat wil ik zo goed mogelijk doen. Zonder pretenties of valse verwachtingen.
P.S. Vergelijk het met het schrijven van literatuur of een misdaadboek. Ik ga voor het laatste, maar wil dat wél zo goed mogelijk doen.
Maar goed, muzikaal lig ik al weer maanden op mijn gat (te druk met werk), dus laat ik daar mee beginnen.
Dus...Haha, er is meer nodig om mij op de kast te krijgen.
Laat ik het dan anders zeggen: muziek heeft even niet mijn hoogste prioriteit. Mijn bedrijf wel en daar zit de meeste tijd in. Dat merk ik dan meteen aan de creativiteit: 's avonds ben ik moe. Nog eventjes en dan komt de zomervakantie eraan... Maar goed, dan ga ik ook een nieuw boek schrijven![]()
Ja, ik wil ook niet te negatief over komen, maar het is een beetje een ingestudeerd toneelstukje zo te zien. Niet dat dat heel erg is.![]()

Ik ga ook zo'n setje aanschaffen.
Kijken hoe dat bevalt, dat commerciele![]()