dd dat is waar, maar 'goed op weg' ? Toch maar een eng geluidje dan hé, met één oscillator per stem, zonder velocity etc.
Het gaat hier lang niet meer om het instrument of de klank, maar om de show. De show met één toets.
Voor 300 Euro heb je een fantastische polyfone synth, met velocity, aftertouch, sequencer, geheugens, midi, enzomeer. En niet te vergeten zeker zoveel mogelijkheden als met die 6.000 euro dan.
Ik hoop dat dit belgische humor is??!
Door types als jij hebben we nu een portfolio in de winkels liggen zonder enig karakter. Een mustang 1969 zuipt veel, geen airo, geen el. ramen, maar kost meer dan een aygo.
Sorry hoor maar dat slappe gelul, als je poen hebt en je wilt zo'n ding dan koop je dat gewoon. Als je het niet hebt, dan zeik je het af uit jaloezie? Is dat het?
Ik zou graag willen dat elke klant is zoals jij, dan kun je na 2 jaar stoppen met werken. Die kopen alle MBS!
Oude huizen gaan regelmatig voor meer weg dan nieuwbouw, terwijl ze niet geisoleerd zijn. Zal ik nog effe door gaan?
Ik heb nog een oude Vespa staan voor 11 duizend euro.
Over 10 jaar hoor je helemaal niets meer van die Aira of Reface TROEP. En dan is mijn system 100 10,000 waard en heb jij je mooie 300 euro synth allang stuk gemaakt.
Excuses voor de aggressie maar ik wordt echt moe van die BS discussies. Laat mensen lekker hun geld uitgeven man, ga jij lekker spelen met je plastic zooi. Stiekem stek je je af op die vintage rommel, of je houd van koude levenloze sound, kan ook!
Al is de vermona perfourmer wel mooi, en de model 008 zou ik ook graag bestellen binnenkort. Voor de rest, mwah. Doe mij maar een minimoog, arp2600, synthex of oberheim 8-voice. Meeste zooi van nu is ziel-loos. En dat dat niet enkel mijn mening is zie je aan de prijzen.
Succes met je Boutique