System-100m op Marktplaats.nl

Idd dat is waar, maar 'goed op weg' ? Toch maar een eng geluidje dan hé, met één oscillator per stem, zonder velocity etc.
Het gaat hier lang niet meer om het instrument of de klank, maar om de show. De show met één toets. :)

Voor 300 Euro heb je een fantastische polyfone synth, met velocity, aftertouch, sequencer, geheugens, midi, enzomeer. En niet te vergeten zeker zoveel mogelijkheden als met die 6.000 euro dan.

haha, heb je net een online cursus trolling gedaan of? ;)

Ik snap je wel, maar ik denk dat we het over verchillende dingen hebben. Wil je poly hebben, dan koop je een mooie poly synth. Wil je lekker crea bea pielen met routen met plugjes en weetikhet allemaal dan moet je modulair.

Waarom zijn alle system-100 eigenaren op youtube zulke ongelooflijk karige sound-designers met nul keyboard skills?

Na 10 filmpjes heb ik nog steeds geen ene clue hoe dit ding klinkt ..

Haha ja dat had ik ook, ik weet ook wel hoe dat komt. Je krijgt er niet heel gemakkelijk spannende geluiden uit. Daarvoor moet je echt heel erg je best doen. Alles wat er uit komt klinkt een soort van degelijk. Blijft desondanks een mooi ding. Heb de mijne geruild voor een jup 4. Toch wil ik hem nog een keertje terug.

Niet 4 tot 8 maal de huidige vraagprijzen, kun je net zo goed de memorymoog nemen, ben je voor rond de 5 K klaar.
Heb je een polyfone MINI met MEMORY ;)

Klank is niet te vergelijken.

Back