Ik dacht in eerste instantie dat ik het een beetje te blije chords en sounds vond, maar gaandeweg de track werd het voor mij steeds interessanter. Zeker na de break, heerlijk man! En een interessante combi van majeur en mineur. Heel apart en werkt eigenlijk prima. Volgens mij is dit ook echt weer zo'n track die beter wordt bij elke keer dat je hem beluistert.
Ik dacht in eerste instantie dat ik het een beetje te blije chords en sounds vond, maar gaandeweg de track werd het voor mij steeds interessanter. Zeker na de break, heerlijk man! En een interessante combi van majeur en mineur. Heel apart en werkt eigenlijk prima. Volgens mij is dit ook echt weer zo'n track die beter wordt bij elke keer dat je hem beluistert.
Had aan deze track gewerkt in het begin van 2015, en er daarna een tijdje niet naar gekeken. Op een avond heb ik hem weer bekeken, en had gewoon wat ideetjes in de Cirklon ingetikt... dacht eerst dat het misschien een beetje te apart was, maar vond uiteindelijk dat het wel werkte
Heb intussen gehoord dat er ergens een kleine dropout/click zit, zal deze week nog even een nieuwe mixdown doen zonder.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.