Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Ik vind de compositie echt heel erg gaaf. Ik ben gek op die akkoordjes bijvoorbeeld en die strings die op de achtergrond constant doorgaan. het geheel neemt me nog niet mee richting hogere sferen en dat komt volgens mij door de mix. Ik hoor liever de sporen wat meer blended. Nu zijn ze naar mijn smaak te gescheiden. Ik mis wat lijm. En kan het zijn dat de boel clipt?
Maar zoals gezegd, dit soort muziekjes vind ik wel heel erg lekker. Ik zou hier best mijn eigen versie van willen maken als je daar voor open staat.
thanks man ,alleen hoe dat praktisch moet weet ik niet precies.. ik heb enkel hardware in mn hoekje.., het gaat van sequencer naar synths en drums naar de mixer + effecten naar mn recorder. ik heb het dus niet als losse sporen, alleen de midifile, maar dan heb je weer niet de geluiden..leuke compositie, maar aan de mix is inderdaad nog werk
soms wat schel, hier en daar clipping?
Heel lekker.. mooie chords idd.. Vind de opbouw ook erg mooi.Hij mag naar mijn mening nog wel iets meer aangekleed worden met wat drums.
De "Hang" mixt lekker met de synths iig
Ik hoor soms wel een licht clipje, @2:17 bv.. maar volgens mij is het een echo (tape) waar dat uit voort kom.
Tape oversturing voegt wel iets toe.. maar misschien zijn ze net iets te hard.. juist omdat het een beetje volloopt.
Werk je nog steeds met de RS7000 als sequencer?![]()
maar ik kan zeker nog een versie met meer ritme maken.
als je een idee hebt, laat me weten.

Muziekaal gezien gewoon heel goed te pruimen, technisch (opname) wat minder
imo trekt de bass/kick het geheel weg, (creëert een soort van vacuüm)

Mooi hoor, lekker subtiel. Schrijven is schrappen en zo. Heerlijk relaxed. Ik vind die ietwat onzuivere gamelan of steeldrum of wat het ook is ook altijd wel mooi. Vond de eertste versie wel beter klinken, een beetje eroderende bas mag best wat mij betreft![]()
Ja goed.
Het lijkt wel alsof er in verschillende partijen events worden afgekapt en ook je filter bewegingen lopen niet mooi smooth...?
fijn sfeertje
heel gaaf ding zon hang!
de hang is vals, maar dat vond ik niet storend. wat disharmonische klanken zijn soms ook wel ff lekker. het schuurt een beetje op een prettige manier
of de 2e mix nou beter is weet ik zo net nog niet. iig wel minder clipping dus dat scheelt weer
vind zelf geloof ik ook de 1ste beter, hou wel van wat meer bassvind mix nog altijd niet helemaal af..
op een gegeven moment vind ik het wel mooi geweest en heb ik zin om met wat nieuws aan de slag te gaan, tenzij ik naar mijn gevoel en kunnen een echt goed arrangement te pakken heb, dan kan ik er wel langer aan schaven, maar dat komt niet zo vaak voor helaas. ik moet dus leren om binnen de tijd dat ik een nummer interessant vind om aan te werken, een zo goed mogelijke mix te maken. lukt nog niet altijd even goed, maar gewoon doorgaan en lang leve de lol
en voor de rest vind ik het altijd fijn om van jullie te leren hier op synthforum