KORG Polyphonic Synthesizer PS 3100 voor 400 euro (weggegaan)

FUCK

Hoe kan dit gebeuren?

Die gast die hem voor 400 euro heeft gekocht die heeft nou echt een mega-rush.

Goed kijken jongens. Hij is met sofort kaufen weggegaan en ik neem aan die prijs wel wat hoger ligt.

Origineel geplaatst door omiel
Goed kijken jongens. Hij is met sofort kaufen weggegaan en ik neem aan die prijs wel wat hoger ligt.

Goed lezen, jongens. Als tie met Sofort Kaufen is weggegaan en de koopprijs is Euro 400 dan betekent dat dat de Sofort Kaufpreis dus Euro 400 was...

Tsja...:Z

Origineel geplaatst door P-Five
Goed lezen, jongens. Als tie met Sofort Kaufen is weggegaan en de koopprijs is Euro 400 dan betekent dat dat de Sofort Kaufpreis dus Euro 400 was...

Tsja...:Z

Bieden kon vanaf 350 euro > Sofort Kaufen was 400 ;)

Ah nee, dit meen je niet, voor het eerst sinds tijden dat ik .de es oversloeg vant weekend, en ik heb het geld nog liggen ook, dit doet pijn!

Damnit, let je ff niet op. Nou, de komende tijd dus niet meer van dit soort mazzeltjes omdat iedereen op z'n tenen loopt...

De prijzen in Duitsland..

De prijzen in Duitsland..

Het is mij in ieder geval opgevallen dat de prijzen in Duitsland in ieder geval lager zijn dan die :( Prijzen in Nederland. Maar 400 euro is wel.. PFFFF. Heeft ie houten zijkantjes... (zeg geen ja :stupid ).

Grt Astro.

Een kleine 2 uur hebben we de kans gehad..............zucht.

:stupid :stupid :stupid :stupid :stupid :stupid :stupid :stupid :stupid =( =( =( =(

Re: De prijzen in Duitsland..

Re: De prijzen in Duitsland..

Origineel geplaatst door astronaut
Het is mij in ieder geval opgevallen dat de prijzen in Duitsland in ieder geval lager zijn dan die :( Prijzen in Nederland. Maar 400 euro is wel.. PFFFF. Heeft ie houten zijkantjes... (zeg geen ja :stupid ).

Grt Astro.
De prijzen zijn misschien in het algemeen wat lager, maar dit is echt een uitzondering.

Re: Re: De prijzen in Duitsland..

Re: Re: De prijzen in Duitsland..

Origineel geplaatst door JohnnyBusca
De prijzen zijn misschien in het algemeen wat lager, maar dit is echt een uitzondering.

Daarom staat er "maar PFFF" (=dit is wel echt errug laaaag).
Vertaling van Astro *D

Back