Heel grappig dingetje wat goed als cadeautje gegeven kan worden voor niet zo kapitaalkrachtigen aan beginnende muzikanten is deze Focusrite iTrack Pocket: https://www.thomann.de/nl/focusrite_itrack_pocket.htm
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
De Korg volca sampler. Erg leuk speelgoed en makkelijk om te gebruiken. Tweedehands €100
de mini korg!!! gratis uit de electra container van het gemeentelijke afval scheidingsstation!!!!
de nieuwere...micro korg
nee niet die vintage.

Als je geen haast hebt is er regelmatig van alles voor weinig te koop.
In de categorie heb ik niet, maar wel < € 100:
- Teenage Engineering soort low budget versie v/d OP-1: kost geen € 1.000 maar tien keer minder: € 100. Is nog niet uit. Misschien apart Topic waard: € 100 bij Bax. Lijkt mij een soort accumulatie van alle Pocket Operatos tezamen (zie youtube link van NAM 2016 hieroder)

Da's grappig. Ik kwam de OP-Z alleen maar tegen omdat ik zocht op Bax, Thomann of Key-M. op apparaten tot € 100. En nu is de prijs ineens verdwenen bij Bax... Dat eeuwige geklier van die gasten ook altijd met hun "verzin maar wat" prijzen. Pffffff.Ik denk niet dat die 100euro gaat kosten, eerder 4 a 500euro. Volgens TE zelf komt de prijs uit tussen de po's en de op-1 . De duurste PO is al 100euro, de op-1 is bijna 1000euro![]()