jouw favoriete gear die niet meer dan €100,- kost (nieuw of tweedehands)

In de categorie heb ik niet, maar wel < € 100:
  • Een Theremin voor € 100! Thomann
  • Teenage Engineering soort low budget versie v/d OP-1: kost geen € 1.000 maar tien keer minder: € 100. Is nog niet uit. Misschien apart Topic waard: € 100 bij Bax. Lijkt mij een soort accumulatie van alle Pocket Operatos tezamen (zie youtube link van NAM 2016 hieroder)

OP-Z demo (let op: geluid is gelukkig deels direct in de audio in v/d camera opgenomen, dus goed geluid!):

In de loop van de tijd best wat spullen onder de 100. Tweedehandsjes. Dat wel.

Sony MDR 7509HD Professional (onvolprezen studio monitor headphone)
Behringer B2031A (actieve studio monitor, per stuk < 100)
Novation Remote 49 (veelzijdig en compact, USB powered)

En zo nog wel meer.

Als je geen haast hebt is er regelmatig van alles voor weinig te koop.

Laatst gewijzigd:
Als je geen haast hebt is er regelmatig van alles voor weinig te koop.

Dat klopt wel ... door de overvloed aan nieuwe hardware die we de laatste jaren zien is er zo verschrikkelijk veel te koop dat de prijzen vanzelf dalen. Alleen de (moderne) classics blijven lang duur, de rest gaat met rap tempo naar beneden.

Is de Kawai K4(r) al genoemd? Ik heb de rackmodule een tijd geleden voor 80 euro op de kop getikt en zie ze af en toe nog steeds voor vergelijbare prijzen voorbij komen. Hier zou ik hele nummers op kunnen schrijven.

De toetsenversie is meestal iets duurder maar heeft ook een fijne effecten-sectie die de rackmodule niet heeft. En best een fijn toetsenbord.

In de categorie heb ik niet, maar wel < € 100:
  • Teenage Engineering soort low budget versie v/d OP-1: kost geen € 1.000 maar tien keer minder: € 100. Is nog niet uit. Misschien apart Topic waard: € 100 bij Bax. Lijkt mij een soort accumulatie van alle Pocket Operatos tezamen (zie youtube link van NAM 2016 hieroder)

Ik denk niet dat die 100euro gaat kosten, eerder 4 a 500euro. Volgens TE zelf komt de prijs uit tussen de po's en de op-1 . De duurste PO is al 100euro, de op-1 is bijna 1000euro ;)

Ik denk niet dat die 100euro gaat kosten, eerder 4 a 500euro. Volgens TE zelf komt de prijs uit tussen de po's en de op-1 . De duurste PO is al 100euro, de op-1 is bijna 1000euro ;)
Da's grappig. Ik kwam de OP-Z alleen maar tegen omdat ik zocht op Bax, Thomann of Key-M. op apparaten tot € 100. En nu is de prijs ineens verdwenen bij Bax... Dat eeuwige geklier van die gasten ook altijd met hun "verzin maar wat" prijzen. Pffffff.

Back