Girls goes Analog

stereolab

stereo1.jpg

stlbw3.jpeg
sl01.jpeg

P3127346.jpg

Laatst gewijzigd:
loonaloop is ook fantastisch! 3 meiden achter de knopjes, eentje met een ms2000, eentje met een electrische midi viool en eentje met een digridoo, de mannen op de achtergrond (drums en bass!)

Live techno...

http://www.loonaloop.net/

fotootje

fotootje

...

Attachments

• whoare2.jpg
    whoare2.jpg
    29,3 KB · Bekeken: 79
Origineel geplaatst door Bass
Sorry hoor, andersom juist OOK : het is maar al te vaak zo dat als je als man niet gebruind, gespierd bent, geen groot huis hebt, niet veel geld hebt of geen dikke auto onder je kont hebt, zien ze je niet staan !

Last van een minderwaardigheidscomplex? :W

Btw, muff geloofd best wel dat er ontelbaar veel vrouwen met muziek bezig zijn maar hekelt zich aan hun gedrag. Waarom zo weinig input op het forum. Een muziekforum is toch niet specifiek een nerd/mannenforum? Of zijn wij weledelgestelde heren van een te laag niveau voor uwer vrouwelijkheid? :D
Oh, ja, ik heb waarschijnlijk ook een minderwaardigheidscomplex heheh... 8)

Tja ik dacht ik moet het simpel houden in die uitleg met die buffels :) tuurlijk is dat kort door de bocht maar het gaat om de theorie erachter.
Dat natuurlijke selectie en de omstandigheden de man en de vrouw gevormd hebben qua genen in die tijd, uberhaupt in alle tijden trouwens, en dat we daar de invloed nog steeds veel van merken.
Ik denk dat dat gewoon waar is. En het ligt ook maar aan de omstandigheden; b.v. bij zeepaardjes is het mannetje zwanger, en bij spinnen is het vrouwtje veel groter en gevaarlijker.
Dat ze bij ons lief, zorgzaam, sociaal etc. "moeten zijn" en voor de kinderen "moeten" zorgen, die ideeen zijn ontstaan door het verleden van de mens. En dat de man stoer moet zijn en van knopjes moet houden.

Maar goed...
Nou dan over de relatie tussen muziektalent en sexe,
ik denk dat vrouwen fluit spelen als de besten.

He fuck nee da's flauw he. Maar het is wel zo dat door "ongevoelige" opmerkingen als hierboven veel vrouwen een ander forum zullen verkiezen. Waar het gaat over naaien enzo. He fuck, nou doe ik het weer.
Nou je snapt wel wat ik bedoel.

En ik heb wel wat beters te doen trouwens. Terusten!!

Origineel geplaatst door dob
En ik heb wel wat beters te doen trouwens. Terusten!!

Zie je wel! (snif, =( snif!) Gaat het over gevoelens, over man en vrouw, (snif, =( snif!) dan draai je je om en ga je slapen! Brute man! :z

Wout

Zia van The Dandy Warhols speelt op een vintage Korg.. en dat doet ze supercool....

Attachments

• steela126_std.jpg
    steela126_std.jpg
    16,3 KB · Bekeken: 81
lovelace was vrouw, de eerste echte computer programeur en de eerste die het gebruik van computers in muziek voorstelde. uiteindelijk volgen we allemaal haar, meer dan babbage die een aversie van muziek had.....

Ik dacht: ik schop eens een heel oude draad naar boven...

Nee hoor: ik typte eens stereolab in de zoekmachine en ik kreeg dit. En dacht die "SecretSynthi" lijkt niet mijlenver van "Au revoir simone" (3 vrouwen met juno, casio, nord electro etc.). En laat die nu binnen een paar weken naar Dour komen. Dus voor de liefhebbers: http://www.myspace.com/aurevoirsimone

Ik vond ze allsezins zeer goed in de Botanique en hun laatste 2 CDs zijn niet weg te branden uit de CD-speler.

Joris

Back