SF-ers Eerste uur?

Ik zie nog steeds niet waar je nu kunt zien hoeveelste lid je was toen je je aanmeldde.....
Toen ik me aanmeldde via mijn 28k8 modem via de telefoonlijn zaten we geloof ik nog net onder de 100.
Wat een tijden waren dat zeg! :D

P.S. Ik heb nog steeds een boel gear die ik toen ook al had! 8)

Dat nummer zit in de url van het profiel verwerkt. Dus als je op de naam van het lid klikt, kun je in de adresbalk dat nummer zien. Gemakkelijker is om met je muis boven de naam te gaan hangen en de url gewoon te lezen wanneer deze links onderin je scherm getoond wordt :)

De dag er na ging het flink mis inderdaad.

Ah ja, de release van Slayer's God Hates us All..

Dat was inderdaad even slikken.

Niet van het eerste uur, maar ik hang hier toch al bijna 13 jaar rond :)

Ik ben hier sinds September 2002 - #13186

Denk toch niet dat er echt 13000 andere leden hebben geregistreerd voor die datum? Of de nummering was halverwege aangepast, of er waren gewoon veel spammers in die tijd?
Vooral interessant aangezien er tot ongeveer een jaar later net iets minder dan 2000 extra leden zijn aangemeld (zie ook search64 z'n nummer).

Mvg.

CoolRunning

1208, mei 2002. had ik nu nog maar de tijd voor synths en forum die ik toen had!

Het forum heeft me een hoop informatie geleverd en heb hier veel geleerd, maar het heeft me ook een verslaving opgeleverd die me met plezier veel geld heeft gekost. Kwam hier binnen als fruityloops gebruiker met vragen over hardware :D

Back