Hulp gevraagd bij zoeken geschikt label

SB-SIX

Ouwe rot
Ik heb een aantal tracks achter de hand gehouden die ik graag uit wil brengen. Ben hier al een tijd mee bezig en ik ben best trots op het resultaat.

Het zijn dansbare melodische tracks, beetje donker / spacey. Meeste sounds komen uit m'n eurorack modular, verder afgemaakt in Bitwig.

Nu zoek ik een geschikt label om dit uit te brengen. Liefst geen startup label, daar heb ik geen goede ervaringen mee (brakke mastering, weinig exposure). Weet iemand toevallig iets waar dit op past? Ik kom er zelf niet uit. Wat voor genre is het eigenlijk volgens jullie?

Lekker, helemaal goed!

Dit mag naar een degelijk label.

Zeer goed dit, nice ;)
Labels zoeken is iets moeilijks, dit is gwn chille house.
Er zijn zoveel genres dat het niet meer normaal is om iets te lijsten.
Stuur dit naar degelijke labels ;)
Ik zou denken Noir music fzo? Daar lijkt me dit wel te kunnen, hebben zeer goede muziek!

Succes ermee!

Ik vind het ook wel te pruimen. Het is mijn stijl niet, dus qua labels kan ik je niet echt helpen. Maar je kunt er vast wel achter komen welke labels de muziek uitbrengen van de artiesten die je tof vind ik deze hoek.

Ik vind het ook wel te pruimen. Het is mijn stijl niet, dus qua labels kan ik je niet echt helpen. Maar je kunt er vast wel achter komen welke labels de muziek uitbrengen van de artiesten die je tof vind ik deze hoek.

Thanks, Ik snap dat dat misschien simpel lijkt maar ik ken niet echt artiesten die beetje hetzelfde genre maken. Ik heb al heel veel op beatport gespeurd naar soortgelijke muziek maar omdat ik eigenlijk al niet echt het (sub)genre weet zoek ik me een ongeluk zonder resultaat. Vandaar de hulp gevraagd...

genre ken ik niet, maar vind het wel prettige muziek. kicks, is dat vooral de elektron?

Klinkt zeeer prima! :dj:

Ik zou gewoon eens zoeken naar de websites van labels die je zelf leuk vind en waarvan je weet dat deze muziek er bij aansluit. Op de website hebben ze meestal hun demo policy wel beschreven.

Super! Echt gaaf dit SB-SIX en ook een erg bekend dilemma.

We volgen elkaar ook op Youtube (rephazer hier) en ga dit draadje zeker in de gaten houden.
Ik kan me goed vinden in deze muziek stijl en ondanks dat jouw tracks een stuk beter klinken en afgewerkt zijn ben ik gewoon erg benieuwd waar je uiteindelijk terecht komt. :)

Succes man!

Klinkt vet... ingetogen, ruimtelijk en clean qua sound...

Vet man! Doet me een klein beetje denken aan "The Subs", "Boyz Noize" etc, iets minder rauw alleen. Misschien iets voor op een van die labels?

Still vor Talent zou ook nog wel kunnen (al is dat iets harder al wel).
R&S ook zeer dik label met een beetje vanalles op (ook al een ouder).

Iets meer 'housy' is dan weer Hot Creations van Jamy Jones, ook een zeer mooi label ;)

Maar ik vind het nog steeds het meest in de stijl van Noir.

EDIT: Je hebt ook nog labels zoals Suara & Dirtybird waar vanalles op gereleased wordt^^

Btw, Joris Delacroix eens opzoeken & Dominik Eulberg.
Zeer vette muziek dit, ook al is het niet helemaal zoals je nummers ;)

Doe mij maar een LP'tje als ie uitkomt aub!

Succes!

Ik ook een 12 inch SB ;)

Dat zijn idd ook nog mooi labels ;) En ja wss Duitsland maar nam wel aan dat hij dat wist!

Back