ehm,dat gaat niet man
alles staat vol
maar het is gewoon te dicht hoor
alles staat volmaar het is gewoon te dicht hoor
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
alles staat volMonitors zijn vooral bedoeld om eerlijk te klinken, niet gekleurd.
De Genelecs kleuren meer en daardoor vindt jij ze lekkerder klinken. Dat is niet perse erg, want dan word je wellicht enthousiaster van je eigen creaties. Dat is ook wat waard.
Ik heb sinds vorig jaar een set Focal SM9 die mijn Mackie HR824mk1 hebben vervangen. Beste beslissing ooit. Super gedetailleerd, superstrak laag en prachtig mid/hoog.
En eigenlijk zijn het 2 speakers...dmv een knop kun je schakelen tussen een full range 3weg systeem (30Hz-40KHz) of een 2weg systeem (90Hz-20KHz). Dus mijn NS10's zijn ook weg.![]()
.

hm) monoblok amps. Klinkt voor zover heel erg dik. Die Kii's zien er overigens ook erg tof uit, nooit gezien of gehoord helaas.
Moet ook zeggen dat de luistertest in nieuwkoop mij ook pijnlijk duidelijk maakte dat ik een erg onbetrouwbare ruimte had en dit werd dus direct na de aanschaf van de nieuwe speakers de volgende uitdaging.

Kan je naar de adams luisteren zonder vermoeide oren? Ik heb de a5 en na uren toch wat raars in mijn oren met t hoog.
Ik droom al lang vd a77x