Robot Town

The RuneSnake

Nieuwkomer
En het is al weer tijd voor mijn tweede single van dit jaar. De nieuwe single heet Robot Town, en ik heb geprobeerd het gevoel van mensen in de jaren 50 en 60 te vatten. Hoe zij dachten over de toekomst, waar mensen vervangen zouden worden door robots en vliegende auto's. Ik hoor graag of jullie vinden of het gevoel goed overkomt en wat ik nog eventueel zal kunnen verbeteren. En natuurlijk veel luisterplezier iedereen!

En Part 2:

Last edited by a moderator:
Het gaat om de intentie.
Leonardo Da Vinci probeerde de frietkot aan de overkant te schilderen maar het werd uiteindelijk de Mona Lisa

Leuke track maar heb je niet 2x part 2 geupload? Ben nu wel benieuwd naar part 1.

Even los van de vraag of iemand überhaupt in staat is de collectieve gedachten van een bevolkingsgroep over 2 decennia te begrijpen, te vatten en te verwerken in een muzikale productie, zie ik nu wel beelden voor me in zwart wit, van mensen in zilverkleurige pakken, staande aan een lopende band, repetetieve bewegingen makend, en dan in een loop vertoond :D. Dus je idee kan wel degelijk werken. Had ik niet verwacht bij het lezen van je intro. Daarvoor dus mijn complimenten.

Muzikaal gezien raakt het me echter op geen enkele manier. Niet lullig bedoeld overigens, want een smaak kwestie en daarover valt niet te twisten zegt men. Wel vind ik dat je de track wat netter had mogen afwerken in het slot. En inderdaad, zoals Freddy Confetti zei, waar is part 1?

Het is een beetje verwarrend maar de 2 parts zijn er wel degelijk.
Maar soundcloud speelt het ene nummer direct na het andere.

Ik zie het nu inderdaad ook staan. Het vreemde is dat ik zojuist bij het beluisteren acht twee keer dezelfde track hoorde, waarbij de bovenste het eerste afspeelde en de onderste als tweede. Toen ik naar de embeds keek, zag ik ook echt twee keer dezelfde titel, inclusief pt 2. Vreemd...

Back