Post hier je vangelis tracks

hehe dit heb ik ooit 's gemaakt in een grijs verleden
vind 't wel wat vangelis achtigs hebben
mono en 56kbps :confused: dus erg ruk helaas

Attachments

• vangelis.mp3
    758,9 KB · Bekeken: 112
Ik heb met 'Par Example' vroeger eens vanuit Engeland de kritiek gehad, dat Vangelis hier nog een punt aan kon zuigen...

kortom: luister eens naar 'But evrything seems to be...' van Par Example, vooral de op een na laatste track .

Hoi,

Ik vind allebei de nummers wel goed klinken. Inderdaad jammer dat het nummer van Bahamut mono is, maar desalniettemin vind ik het niet slecht klinken ... ook een goede opbouw.

En dat nummertje van jouw Unic ... zeker niet mis :okdan: . Het klinkt anders dan Vangelis vind ik, maar daarom niet minder. Het is een erg fris klinkend nummertje dat uitnodigd tot meerdere malen beluisteren.

Na het weekend zal ik eens van mijn creaties proberen te posten (ik hoop dat dat lukt) ;)

:doei:

mag ik even de opmerking maken dat het in het Frans niet "par example" is, maar "par exemple" met een E

haha, ja dat mag. Wij hadden dus voor de frans /engelse combinatie gekozen. Bewust.;)
had ook Zum Voorbeeld kunnen worden , maar dat klinkt niet. Onze versie zette enigszins aan het denken....:D

had jou aan het denken gezet.

wij waren toen met'serieuze' muziek bezig en dat hield ook in dat er over de naam werd nagedacht en dat daar dus geen 'foutjes' in konden zitten....
wat bedoel je met ;ja rechts?

Ik stop hier. Heeft weinig met Vangelis te maken....

Origineel geplaatst door Unic
Ik vind het goed hoor!!!! jammer dat ie mono is.
Misschien nog neit vaak gezegd, maar jij kan echt muziek maken!!!!!!!! je Stijl lijkt erg op het geen ik wil maken, alleen door de juiste apparatuur nog niet kan.

tis van 5 jaar geleden ofzo, toen ik net een jv-90 had, nu maak ik hele andere dingen eigenlijk :)
dat van jou is toch net zoiets, niets mis mee!
ik zou zeggen als je dit soort muziek wilt maken en je met de d70 niet helemaal uit de voeten kan, verkoop 'm dan en koop 1 groot modern workstation (roland xv, korg triton) en you're good to go!

Ik heb niets dat op Vangelis lijkt maar ik zal morgen een poging wagen.

Even kijken wat heb ik nodig...Een soft-ware sequencer, (daar ga ik al met mijn
imitatie van deze heer. Die gebruikt alleen hard-ware seqs):D
26 synths, (3 synths is ook wel genoeg) 'n zooi compressors en effecten
(even cubase aan de tand voelen)
en 53 liter koffie:D

tja in mijn stijl zitten wel vangelis achtige stukkies en elementen die ik van hem heb maar echt een nummer dat nu echt typisch vangelis is hmm dat weer niet maja :)

die van bahamut is idd net echt. ook die retro jaren 80 drumbak (dat de linndrum?) maakt het echt geweldg en dan die piano sound. fantastisch !

Nou mijn track gaat heeel langzaam vooruit, ben nu bezig om er een complete regenbui in te weven, de hoofdlijnen heb ik nu wel. Nu nog een mooie melodie en dan het moeilijkste, het goed in goldwave opnemen.....

Alles weer spoor voor spoor handmatig inspelen:(

Zo blijf je bezig:D

=( 8) :{ :z :engel: :koffie: :smeris: :frons: :eureka: :biertje: :dj: :kroon: :slotje: :walker: :kont: :mexico: :peukie: :okdan: :kimono: :mega: :yamaha: :doei: :dubbel:

'k heb er ook nog eentje, maar ik heb geen stukje webspace -website- waar ik het kan 'dumpen'. (i know, it sux)

Kan ik het stukje mp3 wat zeker niet meer dan 2 mb is bij iemand neerplanten voor de duur van deze thread :)

alvast bedankt

Try

Try

Ik heb een probeersel gemaakt.
De pad heb ik eerder (andere treat)
laten horen en ik heb er een nummer er omheen gegooit.
Alla Vangelis.
Gear: XV-88
Vintage keys
Ms-2000 (lead)

Nou, 1,10 Mb pakt ie niet.
dus wie heeft er een link voor mij?
:)

Back