1. PRO53 (altijd goede sounds mee te maken, geluiden zijn gelukkig nooit perfect waardoor je altijd zult moeten tweaken en dat kan dus zo lekker met deze bak
2. tja. zo gratis als maar kan maar die Interface sessions plugin die laatst in interface zat is toch wel errug goed!!!!
zitten wel enkele bugs in zoals het niet direct goed laden van de sounds als je een track hebt opgeslagen enzo.
maar de sounds die je ermee kunt maken zijn toch wel erg wisselend. hier en daar is het saven van geluidjes wat moeilijk en soms problematisch maar ondanks dat alles toch een tweede plaats
3. rob papen, albino, klinkt lekker...
4. FM7 omdat ik de layout wat lastiger vind en het CPUtje de FM7 moeilijker vind slechts op de 4e plaats
geluidjes zijn goed, en leuk maar mis er toch iets in de bediening
4. Spectratronics Trilogy bass module. omdat de basjes zo vet zijn. merk wel veel latecy in mijn setup als ik deze plugin gebruik en het laden van samples is wat traag maar daarentegen onovertroffen basgeluidjes
5. superwave 8 (dcht ook zo gratis als maar kan) en best leuke dingen mee te doen hoor !
6. TC mercury, veel sounds , veel bewerken
7. B4 hammond orgeltje van ehm NI is een leuke hammond, nog niet zoveel mee gewerkt nog maar klinkt leuk!
8. plastiCZ is leuk plastic klinkend dingetje niet zo bijzonder maar wel bruikbaar
9. nu wordt t moeilijk vind ik, want veel betere ken ik niet zo! ja de dreamkiller doet zijn naam eer aan, elke droom met dat ding eindigd op niets, maar ziet er leuk uit en klinkt ook wel leuk hoor!
10. JUNOX2 tja.. gebruik hem bijna niet meer maar klinkt wel leuk hoor... beetje standaard alleen !
zit nog te denken om de bassmodule van novation te kopen in plugin vorm , lijkt me een leuk dingetje...
er zijn verder vast nog tig vette synths !