Welke instrumenten behalve synths speel je/heb je gespeeld?

Piano.
Fender Rhodes (helaas tot nu toe nog maar eenmalig een paar uur op een echte)

Laat ik het zo zeggen: behalve piano speel ik ook nog synths ;)

Elektronisch RIHA orgel, met twee klavieren en pedaal (emmer). En een versterker die de Franse radio oppikte op heldere dagen...
Drumstel (kon ik ook nog redelijk)
De vleugel op school zat ik ook nog wel eens vaak achter.. en voor de rest niks, naks, nada noppes. Natuurlijk hopeloze pogingen op gitaar, maar ik denk niet dat ik dat ooit nog ga leren tenzij ik tijd over heb (nooit dus).

Heb enkele jaren keyboardles gevolgd maar vond het leuker om zelf dingen te verzinnen in plaats van "Marie had een lammetje" en andere bejaarde ongein te moeten spelen.:r
Dus ben er niet echt een virtuoos door geworden maar heb wel de basisprincipes meegekregen.*D

gespeeld :

gitaar & acordeon

& nu nog steeds :

piano, harmonium, sitar, didgeridoo, mondharp, drummen, percusie, bass & clitoris (maar da's weer even geleden)

& net als fuse heb ik al menig maal een baslijn in ge-elastiekt

- derdegraads diploma gitaar
- dus ook bas (lekker denigrerend :))
- beetje drums
- krijg minimaal les op school in piano
- blokfluit natuurlijk
- vleesfluit

Iedereen die een door monniken gebouwd phneumatisch (lucht-aan gestuurd) orgel heeft bespeeld, weet dat dit het uniekste instrument =
die echo, die resonantie door het gebouw, die ECHTHEID door zorg en vakmanschap gebouwd .... retegoed.

[EO-mode off}

ik heb eens op een waar groot kerkorgel mogen spelen en ik voelde me echt zo ontzettend machtig :D

echt geweldig het geluid wat er ontstaat na de aanslag van die toetsen 8)

Uhm,,..

Ik heb keyboardles gehad vroeger, heb momenteel een (electrische) gitaar, een djembé, een kazoo, een digeridoo (kan er nog geen goed geluid uit krijgen...), een neusfluit, en uiteraard wat drumcomputers....

Verder uiteraard wel eens gerotzooid met een piano, orgel, akoestische gitaar etc.

Gitaar en bass.

Back