Toon hier jouw auto(mobiel)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
m'n nieuwe aanwinst voor de zonnige en warme dagen, vw ruska super buggy, bj 1964...

1016148055_6_wyfn.jpeg

Lachen bakkie! Wel kut als het regent natuurlijk :D

Helaas heb ik gisteren te horen gekregen dat repareren van mijn auto echt niet meer wijs zou zijn en zal ik op zoek moeten gaan naar een andere....hoewel het niet meer moeders mooiste is vindt ik het toch wel jammer, want het is nog steeds m'n eerste eigen auto (Peugeot 205 XS van eind '87) en ik ben er toch wel aan gehecht geraakt. Best veel meegemaakt met die bak eigenlijk en het voelt een beetje alsof ik met mijn konijntje naar de dierenarts moet om hem een spuitje te laten geven =(

Maar ja, het is niet anders....gisteren bijna de hele dag op MP gekeken, voor het eerst eens niet naar synths maar in dit geval dus naar auto's. Ik hoop dat ik iets leuks tegenkom voor niet al te veel poen. Aan de ene kant geef ik mijn geld liever uit aan een synth of een mooie compressor, maar ik wil toch wel iets terug hebben waar ik me een beetje lekker in voel.....

Helaas heb ik gisteren te horen gekregen dat repareren van mijn auto echt niet meer wijs zou zijn en zal ik op zoek moeten gaan naar een andere....hoewel het niet meer moeders mooiste is vindt ik het toch wel jammer, want het is nog steeds m'n eerste eigen auto (Peugeot 205 XS van eind '87) en ik ben er toch wel aan gehecht geraakt. Best veel meegemaakt met die bak eigenlijk en het voelt een beetje alsof ik met mijn konijntje naar de dierenarts moet om hem een spuitje te laten geven =(

Maar ja, het is niet anders....gisteren bijna de hele dag op MP gekeken, voor het eerst eens niet naar synths maar in dit geval dus naar auto's. Ik hoop dat ik iets leuks tegenkom voor niet al te veel poen. Aan de ene kant geef ik mijn geld liever uit aan een synth of een mooie compressor, maar ik wil toch wel iets terug hebben waar ik me een beetje lekker in voel.....

Zo gaan die dingen met auto's. Word het weer een Peugeot :)

Zo gaan die dingen met auto's. Word het weer een Peugeot :)

Yeps, ik weet het....

Geen idee nog wat het gaat worden. Sowieso 2e hands natuurlijk en in eerste instantie zat ik inderdaad te denken aan bijvoorbeeld een Peugeot 206.

Aan de andere kant begin ik, al kijkende op MP, nu een beetje te fantaseren over een leuke (betaalbare) tweezitter. Ik heb behalve mijn vriendin eigenlijk nooit passagiers in mijn auto, we hebben (nog) geen kinderen en een trekhaak moet ik ook niet :) Bovendien zal ik niet zo snel meer synths kopen die ik ergens in het land moet afhalen (minstens driekwart van mijn studio is met mijn 205 opgehaald) dus veel ruimte heb ik eigenlijk niet meer nodig.

Ik weet het nog niet; ik ga eerst nog maar eens goed kijken!

Om het on topic te houden hier een foto van mijn oude bakkie, die nog maar heel kort voor de deur zal staan :halleluja

attachment.php

Attachments

• IMG_0233.jpg
    IMG_0233.jpg
    177,9 KB · Bekeken: 128
Yeps, ik weet het....

Geen idee nog wat het gaat worden. Sowieso 2e hands natuurlijk en in eerste instantie zat ik inderdaad te denken aan bijvoorbeeld een Peugeot 206.

Aan de andere kant begin ik, al kijkende op MP, nu een beetje te fantaseren over een leuke (betaalbare) tweezitter. Ik heb behalve mijn vriendin eigenlijk nooit passagiers in mijn auto, we hebben (nog) geen kinderen en een trekhaak moet ik ook niet :) Bovendien zal ik niet zo snel meer synths kopen die ik ergens in het land moet afhalen (minstens driekwart van mijn studio is met mijn 205 opgehaald) dus veel ruimte heb ik eigenlijk niet meer nodig.

Ik weet het nog niet; ik ga eerst nog maar eens goed kijken![/QUOTE

Zou geen witte nemen. Die staan het minst dik in de lak. Matalic ;)

Peugeot 106, Toyota Yaris, Vw Polo,

Zal wel lukken denk staat genoeg op mp

Nou, vandaag een ander karretje gekocht :) Geen praktische auto maar wel leuk; het is inderdaad een tweezittertje geworden (Fiat barchetta). Ziet er leuk uit en rijdt ook goed! Ik zal binnenkort wel even een fotootje plaatsen....

Toffe wagentjes dat! Veel plezier ermee!

net aangeschaft campertje, wordt komende winter gerestaureerd om mee door zweden etc te gaan touren volgende zomer.

Attachments

• busvoor.jpg
    busvoor.jpg
    190 KB · Bekeken: 117
net aangeschaft campertje, wordt komende winter gerestaureerd om mee door zweden etc te gaan touren volgende zomer.

Gaaf die VW bussen :halleluja Worden er ook niet goedkoper op trouwens...

Dit is mijn nieuwe bakkie; foto vanmiddag genomen in Bergen aan Zee toen ik even een eindje ging toeren. Het is dan wel geen synthesizer maar hij produceert evengoed een lekkere sound :)

attachment.php

Attachments

• IMG_0256.jpg
    IMG_0256.jpg
    215,1 KB · Bekeken: 121
Das een leuk bakkie!

Thanx, het rijdt ook wel goed hoor. Zal wel moeten uitkijken dat ik geen speedtickets krijg want het nodigt wel uit tot gas intrappen heb ik gemerkt, terwijl ik juist vrij bedaard ben in het verkeer. Hangt kennelijk toch af van waar je in rijdt :)

Hij heeft een vrij nieuwe soft top (op de foto zit die uiteraard ingevouwen) maar ik ga voor de winter wel kijken voor een hard top denk ik....

Wat ik niet hoop is dat ik er nu een soort nieuwe hobby bij heb, want eigenlijk is dat niet de bedoeling. Om auto's geef ik niet zo veel maar ik vond het vanmiddag toch wel erg leuk om er mee rond te rijden :D

idd mooi bakkie.

met zo'n italiaan mot je voor dat je gaat knallen wel zorgen dat de motor goed op temp is. elke auto eigenlijk. Heb zelf een nare ervaring met een fiat, knallen als ie koud is.. had dus een barst vanaf de kleppen deksel naar het onder blok.. mmmm...
Maar het zijn leuke auto's, dit type helemaal! Veel plezier ermee, zo'n hard-top is ideaal in de winter, maar die soft-top doet het ook wel in de winter.

Heb ik ook al last van nieuwe hobby erbij, ben laatste tijd te veel met de ruska buggy bezig dan mit der muzik.

Lachen bakkie! Wel kut als het regent natuurlijk :D

Valt wel mee, onderin de badkuip zit een stop :P:D

Heb er een dak bij met deuren en zelfs nog een bikini top :P (ik heb het woord niet uitgevonden), als er echt snel een dakkie op mot.

zo ziet de bug eruit met linnendag en deurtjes enne waterdicht..:D:P

Wel lachen hoor, zo'n buggy....zal je wel een hoop bekijks mee hebben :) Je moet hem volgende keer alleen wel goed tussen de streepjes parkeren, anders vinden de buren je niet meer zo aardig :smeris: :D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back