Waar vind ik die flightcase??

Qman

Ingeburgerd
Eey allen. Weet iemand hier waar ik aan een goede (en een niet al te dure)
flightcase voor de mcpc2000xl kan komen? Jaja ik weet het, kan er ook een zelf maken, maar daar ben ik

a: niet handig genoeg voor
en b: ben ik daar ook noges veelste :gaap: voor

Iemand een idee?

Ik hoor et wel,
q

Origineel geplaatst door Bert ten Hove
Of hier
Voor losse onderdelen of complete cases:Prijzen

nou dan ben je bij Aiber goedkoper uit.
Damn, ik schrik echt van sommige prijzen.

voor een case van 155x45x20 heb ik € 210 euro betaald.

Een cd koffer kost daar al 160 euro.

Wellicht een beetje off topic. Ik wil graag een 1U hoge flightcase voor mijn motu 828 MK II. Zijn die standaard te koop ? Ik zag het op de site even niet zo snel staan (zal er ws overheen gelezen hebben)

Ik wil graag een 1U hoge flightcase voor mijn motu 828 MK II
Ja, dan moet je naar Aiber dus. Zitten wel een een uithoek, maar maken echt alles wat je wilt. Hebben voor mij eens een heel speciale case gebouwd, waarbij de bovenkant en de voorkant er op een normale manier afgaan en de achterkant uitschuifbaar is. En dit alles precies op maat. Was overigens niet echt goedkoop.

Damn, ik schrik echt van sommige prijzen.
Moet ik je wel gelijk in geven.
Ik was op zoek naar losse onderdelen en ben zodoende bij hen terecht gekomen, de complete cases heb ik niet zo op gelet.

Origineel geplaatst door Bert ten Hove
Ja, dan moet je naar Aiber dus. Zitten wel een een uithoek, maar maken echt alles wat je wilt. Hebben voor mij eens een heel speciale case gebouwd, waarbij de bovenkant en de voorkant er op een normale manier afgaan en de achterkant uitschuifbaar is. En dit alles precies op maat. Was overigens niet echt goedkoop.

Moet ik je wel gelijk in geven.
Ik was op zoek naar losse onderdelen en ben zodoende bij hen terecht gekomen, de complete cases heb ik niet zo op gelet.

Ik ga eens contact met ze opnemen. Ik wil mijn motu wel safe kunnen vervoeren :)

Aiber-audio kende ik nog niet, thnx for the link! Ik denk dat ik daar een flightcase ga bestellen voor m'n RD-700.

Ik heb al m'n cases van http://www.oostendorp-muziek.nl/ , die heeft naast de 'standaard' flightcases ook lichtgewicht cases van materiaal Kevlar (zeer lichtgewicht en toch stevig), die cases zijn misschien nog van een iets lager prijsnivo als Aiber, ze bevallen mij zeer goed.

Bij Oostendorp staan geen voorbeelden op de site, je kunt het best ff bellen en vragen naar Henk.

:okdan: Hee tnx all!! Ik denk dat ik Aiber-audio ff een mailtje stuur.

Back