DjGo
I point mics
Last edited by a moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Leuk! Beetje Black Dog maar te vrolijk totdat de 303 erbij komt.

ik vind m leuk! ff een hele andere sound, lekker fris en daarbovenop een heel gaaf 303 lijntje uit die tb3
de drums kunnen daarentegen echt wel beter, vooral qua volume. je hihats vallen bijna helemaal weg, zonde
mooie plaat hoor, heb ervan genoten..![]()
Het zal wel door de live knobtweeking komen, maar het wordt mij wat de langdradig c.q. te weinig ontwikkeling. De eerste minuut en vanaf 5:30 vind ik het erg mooi, ook qua akkoorden en misschien kan je dat verder uitwerken.
Het zal wel door de live knobtweeking komen, maar het wordt mij wat de langdradig c.q. te weinig ontwikkeling. De eerste minuut en vanaf 5:30 vind ik het erg mooi, ook qua akkoorden en misschien kan je dat verder uitwerken.
Beide versies zijn lekker relaxed en gaan niet vervelen.Nice. Het is cool dat de verschillende melodieën zich om de beurt even presenteren. De drums en percussie mogen idd wat harder of meer definitie. Sommige synths en vooral de 303 vullen zo nu en dan zoveel van je spectrum dat er geen plek meer is voor de hihatjes en die rollende snare. Even een beetje sidechainen en wat meer hoog bij de percussie.

mooi man, I liked it.. lekkere flow !![]()
Ik vind hem mooi, maar vanaf 2'30" mogen er - wat mij betreft en dit is opbouwend bedoeld - wat extra en nieuwe muzikale impulsen bijkomen. Ik denk dat de track dan nog beter zou zijn. Track eindigt wel super, daar zou ik niets aan veranderen!
Nice job!