Het Verkeerde Doel - België (EK2016)

Ik zou zeggen, ze doen mee aan het EK, dus ja, het zal wel toch? :D.

Israel en Australie doen ook mee aan het Euro Visie (promotie eh propaganda eh) festival
waar volgens mij Groenland wel zou mogen meedoen aangezien dat volgens mij nog steeds onder Denemarken valt ;)

Fair enough. Maar Osrael en Australië dingen niet mee naar een EU-lidmaatschap en Turkije wel. Ook geografisch ligt Turkije toch voor een deel in Europa? Het is toch zo'n transconintaal land als Rusland en nog wat van die ex USSR landen?

Weer leuk om te horen dat jullie em waarderen mensen.. :mega:

Turkije ligt (even nagezocht) voor 97% in Azië. Dingt wel mee naar EU-lidmaatschap maar voldoet voorlopig nog lang niet aan bepaalde eisen (corruptie, mensenrechten, en vrijheid van meningsuiting)..
En Rusland is dan natuurlijk ook best raar dat die als 'niet EU land' mee mogen doen maar daar was nog iets veel spitsvondigers over te melden :D

Maar het ging over voetbal toch.. ehm muziek :)

Goed gedaan dit. Hitpotentie :)

Alleen..

Het Groene Gras, De Blauwe Lucht... De Rode Duivels.

Een team dat een pleonasme als naam heeft is al gedoemd te mislukken.
Je ziet het ook aan de spelers.. ze missen zelfvertrouwen.
Het kiezen van een naam van je team moet je ook niet overlaten aan Willy Vandersteen :D

Als ze de naam van hun team eens veranderen maken ze wellicht een kans.

Je kunt niet altijd met iedereen op een lijn zitten.. maar het uiteindelijke doel is hetzelfde. :)

Zodadelijk gaat België weer los op het EK.

Support = AAN!! Go Devils!! GOoal!! :duivels::duivels: :okdan:

soms heb ik gewoon gelijk ;)

dat zag je zojuist maar weer, ze bakte er weer niets van en ze liggen er al bijna uit.

Wat me trouwens opvalt, nu we toch op een soort muziekforum zitten..
Al die prachtige volksliederen van alle landen die meedoen.
..en wij zitten nog steeds opgeschteept met dat afschuwelijke Wilhelmus.
Helpt ons moraal ook niet echt.

Goed gedaan hoor, het steekt met kop en schouders uit boven dat gedrocht van die uitgedijde Henk en Henk.
Al die prachtige volksliederen van alle landen die meedoen.
..en wij zitten nog steeds opgeschteept met dat afschuwelijke Wilhelmus.

Niet mee eens. Ik vind het Wilhelmus veel mooier dan al die andere volksliederen. En ik denk altijd dat die mensen uit die andere landen ons volkslied ook veel mooier vinden dan hun eigen volkslied.

Goed gedaan hoor, het steekt met kop en schouders uit boven dat gedrocht van die uitgedijde Henk en Henk.

Niet mee eens. Ik vind het Wilhelmus veel mooier dan al die andere volksliederen. En ik denk altijd dat die mensen uit die andere landen ons volkslied ook veel mooier vinden dan hun eigen volkslied.

Als echte (in Hongarije wonende) Hollander moet ik toch heel eerlijk bekennen dat het Hongaarse volkslied toch wel iets mooier is dan het Nederlandse ;) (traantje wegpinkt)

Het "Zakmes" voetbal volkslied is ook beter dan Het Goede Doel (vraag me af welk doel) volkslied (nieuwe stijl) ;)

Misschien gaat elk stukje muziek dat je meer dan 300 keer gehoord hebt je wel tegenstaan.
Maar die tekst vind ik ook zeer stored "Wilhelmus Vahanahasauen).

Ik kan het in elk geval niet meer aanhoren en druk altijd op mute als ik het hoor.
Gelukkig ben ik niet nationalistisch ingesteld :)

Ik heb het overigens ook met het Amerikaanse volkslied.. bleeeeehhh MUTE

Dat zegt meer over de Ieren dan over de Belgen ;)
Ja die Ieren houden ook wel van een feestje he?? :P

Dank voor het luisteren weer peeps.. :mega:

We hebben in België toch ook maar wat mensen op de hoogte gebracht van het bestaan van onze versie.. en wordt sindsdien ook op FB pagina's gedeeld daar. :mega:

Maar eh.. nieuw Volkslied? Doe maar niet!! Ik herinner me nog dat super originele koningslied 'n paar jaar terug.. .:D

@j.baars: Dank voor het toch luisteren naar een voetbal liedje :D :mega:
Gitaarpartijen zijn door een bevriend muzikant gedaan.. : https://www.youtube.com/user/errya
Er zit ook een lekkere solo in de originele versie van Het Goede Doel, dus die mocht niet ontbreken natuurlijk :)

Back