Ervaringen delta 1010 / powercore?

Beepr

Lekker lang lid
Even een vraagje?

Iemand ervaring met de combi delta 1010 en een powercore?
Op de SOS forums waren er wat berichten dat dat niet goed zou werken,
postst waren echter al van 2002 en ik vroeg me af of de drivers al zijn geupdate?

Alvast bedankt!

Ik heb de combinatie het afgelopen jaar gehad.
Ondanks dat ik m'n pc met deze combinatie door iemand van het Steinbergteam heb laten configureren heb ik om de zoveel tijd rare problemen gehad.
Powercore die ineens aangeeft niet genoeg power meer te hebben terwijl ik maar 2 plugins open heb staan
of ineens harde storingsgeluiden uit m'n mididelta geluidskaart.
Weet niet of het door deze combinatie komt maar misschien is dat inderdaad het geval.

M'n delta gaat in ieder geval de deur uit.

gr. Tom

Powercore die ineens aangeeft niet genoeg power meer te hebben terwijl ik maar 2 plugins open heb staan
Weet niet of het door deze combinatie komt maar misschien is dat inderdaad het geval.

gr. Tom [/B]

Mmm dat klinkt niet erg goed.........ik denk dat ik dan toch maar voor de edirol DA2496 ga !

Origineel geplaatst door Tom Thomas
Ik heb de combinatie het afgelopen jaar gehad.
Ondanks dat ik m'n pc met deze combinatie door iemand van het Steinbergteam heb laten configureren heb ik om de zoveel tijd rare problemen gehad.

gr. Tom

Bedankt voor je reactie Tom,

Ik denk dat ik maar voor een multiface ga dan... m'n bedoeling is om over te stappen op mixen in de PC
en mijn O2r op te doeken. Met een multi I/O kaart kan ik dan toch nog mijn hardware effecten blijven gebruiken.
Samen met een Powercore moet ik dan wel een eind kunnen komen, maar dan moet ik wel een perfect werkend geheel hebben, de RME range word door TC ook geadviseerd heb ik hier en daar gelezen.

Thanx!

Heb ik dus net aangeschafd. RME Hammerfall 9636 met de ADI 8 DS.
Had even problemen met de juiste PCI-bus maar na die gevonden te hebben loopt hij goed.
Ik heb hem pas twee dagen maar vooralsnog geen problemen.
Is trouwens ook hoorbaar zuiverder dan de delta 1010 maar ja, dat mag ook wel voor dat prijskaartje.

gr. Tom

Back