Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door CraZ
Het zal altijd een punt van discussie blijven, nét als bij illegaal verkregen software (wees dáár maar eens eerlijk over!!)

Origineel geplaatst door bambamstudio
...
Kazaa is killing music!
iig hij had ook marco borsato in zijn stal. die wist mij te vertellen en dat vond ik wel heel errlijk eigenlijk. dat het downloaden niet echt het grootste probleem is maar voornamelijk de prijs die gevraagd word voor muziek. hij zelf vondt het belachlijk duur dat je een cd koopt voor 20 25 euro.Origineel geplaatst door EDP
hmmm ik heb is een gesprek gehad met een a&r manger van sony of universal (weet ik niet meeriig hij had ook marco borsato in zijn stal. die wist mij te vertellen en dat vond ik wel heel errlijk eigenlijk. dat het downloaden niet echt het grootste probleem is maar voornamelijk de prijs die gevraagd word voor muziek. hij zelf vondt het belachlijk duur dat je een cd koopt voor 20 25 euro.
al met al zijn de heren van de industrie allemaal erg.....
Origineel geplaatst door EDP
hmmm ik heb is een gesprek gehad met een a&r manger van sony of universal (weet ik niet meeriig hij had ook marco borsato in zijn stal. hij zelf vondt het belachlijk duur dat je een cd koopt voor 20 25 euro.

Origineel geplaatst door C-Code
Daar is zijn bedrijf net zo goed mede-verantwoordelijk voor ........![]()