TB-303 zilver (rondom de pots) bijpainten?

jes303

DIY brain mods
Is er iemand in geslaagd op een nette wijze de zilverkleurige verf op een TB-303 bij te poetsen, en dan met name rondom de draaiknopjes? Kan er maar bar weinig op vinden via Google.

Laat maar weten, ik ga er ook een bestellen om over de tt303 te plakken om de paint te beschermen

Net even wat foto's gegoogled met tb303's en zo'n folie en het ziet erg goed uit.

Mijn TB303 ziet er op zich nog prima uit...alleen wat slijtage rond de cuttoff en resonance maar dit kan idd misschien werken als bescherming.

Als ik het binnen heb en op mijn 303 heb geplakt(?) dan maak ik wel ff een foto...met voor en na :D

Laatst gewijzigd:
Heb zo'n folie op m'n TT303 zitten zodat ik wat minder heimwee voel naar m'n oude teebeetje en ik die smerige shine van de tt zelf niet meer zie.. :peukie:

Kwaliteit is dikke prima in orde! Relaxte peer ook die Kosta!

Als er belangstelling voor is wil ik wel wat fotootjes maken hoe het er uit ziet vanavond

Wat ik me afvraag, als je die folie erop plakt, en een eventuele volgende eigenaar wil 'm origineel, dus zonder folie, en je trekt de folie er weer af, trek je dan niet alle originele lak eraf? De lak zit er niet echt dik op op die reeks apparaten...

Wat ik me afvraag, als je die folie erop plakt, en een eventuele volgende eigenaar wil 'm origineel, dus zonder folie, en je trekt de folie er weer af, trek je dan niet alle originele lak eraf? De lak zit er niet echt dik op op die reeks apparaten...

Lijkt mij wel. Er gaat ook mooi geen plakker over mijn 303. Ben gekke henkie niet!

Heh, als ik ooit een tb zou kopen met zon folie erop trek ik dat vies plakding er meteen af, en als er dan verf/letters afkomen kan ik daar mee leven, kweet onderts wat de knoppen doen, weer wat afleiding minder :mega:

Maar goed, iedereen zn ding ;)

Veel plezier ermee in elk geval :)

Op m'n tb's vond ik de slijtplekken juist wel wat hebben en zou daar zelf nooit een sticker op plakken inderdaad!

Op de tt vind ik het psychologische effect van de sticker wel wat hebben en komt bij dat die lelijke glans weg is. Mocht de sticker er half af vallen na x aantal tijd trek ik 'm er af en spuit ik mn tt wel fluorgroen :)

Back