SpaceAgent202
Sinds 2001
ik zie even door de potmetertjes het filter niet meer, dus een hypothese
"stel ik ga een filter bouwen".
het doel: het creeren van een goed oud analoog laagdoorlaat-filter , neem als voorbeeld een moog filter.
het concept voor het te bouwen filter is gereed, heb een mp3tje gemaakt van het voorlopige filter in actie (zie bijlage).
ik weet dat de beleving van geluid wel erg subjectief is, maar toch wil ik weten of ik wel of niet in de goede richting zit..
ik heb precies 2 vragen waar ik indien mogelijk graag zinvolle antwoorden op wil:
1, klinkt het voorlopige filter "goed" als je het relateert aan het eerder gestelde doel?
2, wat mist het voorlopige filter om aan het doel te kunnen beantwoorden?
(misschien klinkt het filter niet echt grillig, terwijl het als voorbeeld gestelde moogfilter dat wel doet?
"stel ik ga een filter bouwen".het doel: het creeren van een goed oud analoog laagdoorlaat-filter , neem als voorbeeld een moog filter.
het concept voor het te bouwen filter is gereed, heb een mp3tje gemaakt van het voorlopige filter in actie (zie bijlage).
ik weet dat de beleving van geluid wel erg subjectief is, maar toch wil ik weten of ik wel of niet in de goede richting zit..
ik heb precies 2 vragen waar ik indien mogelijk graag zinvolle antwoorden op wil:
1, klinkt het voorlopige filter "goed" als je het relateert aan het eerder gestelde doel?
2, wat mist het voorlopige filter om aan het doel te kunnen beantwoorden?
(misschien klinkt het filter niet echt grillig, terwijl het als voorbeeld gestelde moogfilter dat wel doet?