Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

It was made in 1976 with the serial number 7436, so it has the desired oscillators boards rather than the later IC boards.
) en 3046/ua726 voor betere temperatuursstabiliteit.Ja inderdaad, extra vernislaag ofzoiets ??? Als je dan zo'n zeldzaamheid hebt, ga dan naar een vakman toe...
Oud maak je niet, oud word je. Mijn Minimoog ziet eruit zoals hij eruit ziet omdat hij bijna 40 jaar ervaringen meedraagt. Over een nieuwe een schuurpapier halen is gewoon vreemd gedrag.
idd,daarom de regel,koop mint!

behalve de badges,die zijn niet origineel
). De achterste zijn lijm komt wel wat los, waarmee zou ik die goed vast kunnen hangen? Ik heb stevige dubbelzijdige tape, hoewel die niet zo goed tegen warmte kan.Oud maak je niet, oud word je. Mijn Minimoog ziet eruit zoals hij eruit ziet omdat hij bijna 40 jaar ervaringen meedraagt. Over een nieuwe een schuurpapier halen is gewoon vreemd gedrag.
Ik wil geen oude nicotine zooi.
Kan ik mee leven, het zijn de correcte (geen RA Moog op een hoog serienummer of dat soort wensenlijsten). De achterste zijn lijm komt wel wat los, waarmee zou ik die goed vast kunnen hangen? Ik heb stevige dubbelzijdige tape, hoewel die niet zo goed tegen warmte kan.
niets,behalve schakelaars als er electrisch contact gemaakt moet wordenWelke invloed heeft dat dan op electronica!