Synchrotron
Stamgast
codewelt.com/proj/speak
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
zit standaard al een redelijk goede op Apple computers
...
Gave muziek, Bijlevel!! Lekker moody!!
), maar ik vind wel dat zang juist een hele mooie "aardse" aanvulling is op de vrij abstracte electronische klanken die vaak op dit forum te horen zijn. Maar vind maar eens een goede zanger(es) die ook nog eens experimenteel kan (of wil) werken! (Ik had een heel goede samenwerking met een zangeres uit Engeland, maar die is helaas overleden. Ze is te horen op een paar van mijn nummers.)Ik ben ook gaan luisteren na de reactie van Enzo en het is inderdaad verassend leuk![]()
Muziek klinkt goed en leuke, maar ook wel een beetje maffe (positief bedoeld), video's!KAE Labs Vocalwriter is ook erg cool.. Werkt helaas alleen op (PPC) Mac en alleen tot OSX 10.6 (Snow Leopard )
Ik heb daar voor de gein ooit 2 covers mee gemaakt:
Rephazer - Vale Ad Populum
Rephazer - Sounds Like A Melody
Waarom zoek je dan niet naar iemand die wat voor je wil inzingen? Op een site als fiverr.com kun je voor een prikkie (5 dollar) wat in laten zingen. Ik heb daar al eens wat voorbeelden van gehoord en ik moet zeggen dat dat erg goed kan klinken.Persoonlijk heb ik belangstelling voor dit soort "technieken" omdat ik graag mijn muziek wil aanvullen met zang of tekst. Ikzelf kan (of durf?) niet zingen (en dat geldt waarschijnlijk voor meer componisten op dit forum ), maar ik vind wel dat zang juist een hele mooie "aardse" aanvulling is op de vrij abstracte electronische klanken die vaak op dit forum te horen zijn. Maar vind maar eens een goede zanger(es) die ook nog eens experimenteel kan (of wil) werken!
Bedankt voor de tip! Ik heb die site even bezocht en zo'n 10 zangeressen beluisterd, maar niemand beviel. Ja zo ben ik dan ook wel weer: kritischWaarom zoek je dan niet naar iemand die wat voor je wil inzingen? Op een site als fiverr.com kun je voor een prikkie (5 dollar) wat in laten zingen. Ik heb daar al eens wat voorbeelden van gehoord en ik moet zeggen dat dat erg goed kan klinken.
. Bovendien is die 5 dollar vaak basistarief voor ongeveer 15 seconden zang. Een compleet project kan behoorlijk in de papieren lopen. Maar ik vind het wel een interessante ontwikkeling mogelijk gemaakt door het huidige Internet. Wat een tijd leven wij in!