Jan (Gloomy)
Gepokt en gemazeld
An introduction to the matrix.. Please enjoy this movie and my music.
Due to come out on "Nonsense part 2" later on. Cheers and peace !
Copyrights 2016 - Gloomer

Last edited by a moderator:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Het is wel echt heel niburu.nl in 1 filmpje gepropt he![]()

Geen idee wat ik moest verwachten.... echt een briljant conspiracy, Niburu, X-files achtig wazig raaaaarrr filmpje. Muziek die je erbij gemaakt hebt, neem aan dat je dat zelf gemaakt hebt past er ook perfect bij. Is filmmuziek wat je veel maakt? Cool gedaan... Je houdt ook zeker al dat soort youtube kanalen bij voor inspiratie?![]()

De muziek zet een heel passende sfeer neer bij het onderwerp. Ik vind het mooi..
Wat betreft de informatie die we krijgen van het filmpje : ik zou dit echt naar dat RIVD sturen, het is zorgwekkend.

Leuke plaat weer,
Je hebt toch snel nog je microsoftsoftware van je pc verwijderd voor je dit ging posten![]()

De orkestrale samples zijn wel okee, maar het is wel erg bombastisch (vooral de blazers). wederom! wow! muziek als staal! prachtig! en versterkt de teksten én beelden in het filmpje, laten ze dieper doordringen.

Coole track, hou wel van een beetje "conspiracy creepyness", tof...![]()

De vibe in het nummer vind ik wel ok. De video zelf daar heb ik niet zoveel mee.De orkestrale samples zijn wel okee, maar het is wel erg bombastisch (vooral de blazers).
De bassdrum, wel erg electronisch, in constrast?
Voor de rest, geinig trackie!