Gloomer - Unshredable Files (introduction to the matrix)

Jan (Gloomy)

Gepokt en gemazeld

An introduction to the matrix.. Please enjoy this movie and my music.
Due to come out on "Nonsense part 2" later on. Cheers and peace !
Copyrights 2016 - Gloomer

:doei:

Last edited by a moderator:
"Bill and his friends control the whole of the internet and the computer world.." << hahahaha

Het is wel echt heel niburu.nl in 1 filmpje gepropt he :D

Het is wel echt heel niburu.nl in 1 filmpje gepropt he :D

:D

Hahaha, ja, daar lijkt het wel op hé, is een goeie samenvatting, vind ik.

Thanks voor te kijken en te luisteren Dreamer :okdan:

Hey Stupide, bedankt voor te kijken en te luisteren man, toppie van je.

Ik dacht dat ik wat kracht kon bijzetten door dingen extra in de verf te zetten, blijkbaar werkt dat niet ?

Geen idee wat ik moest verwachten.... echt een briljant conspiracy, Niburu, X-files achtig wazig raaaaarrr filmpje. Muziek die je erbij gemaakt hebt, neem aan dat je dat zelf gemaakt hebt past er ook perfect bij. Is filmmuziek wat je veel maakt? Cool gedaan... Je houdt ook zeker al dat soort youtube kanalen bij voor inspiratie? ;)

De muziek zet een heel passende sfeer neer bij het onderwerp. Ik vind het mooi..
Wat betreft de informatie die we krijgen van het filmpje : ik zou dit echt naar dat RIVD sturen, het is zorgwekkend.

Geen idee wat ik moest verwachten.... echt een briljant conspiracy, Niburu, X-files achtig wazig raaaaarrr filmpje. Muziek die je erbij gemaakt hebt, neem aan dat je dat zelf gemaakt hebt past er ook perfect bij. Is filmmuziek wat je veel maakt? Cool gedaan... Je houdt ook zeker al dat soort youtube kanalen bij voor inspiratie? ;)

Hey Codec :)

Dank je wel voor je bezoekje en de geweldige commentaar !!
Muziek heb ik zelf gemaakt ja.. veel layers van Omnisphere2.
Filmmuziek ? Neen, dit is mijn eerste :P
Ik haal mijn inspiratie vooral uit de posts op Facebook.

https://www.facebook.com/gloomer

bekijk ook deze even : https://www.facebook.com/groups/678560842249967/

De muziek zet een heel passende sfeer neer bij het onderwerp. Ik vind het mooi..
Wat betreft de informatie die we krijgen van het filmpje : ik zou dit echt naar dat RIVD sturen, het is zorgwekkend.

Haha Man-T, dank je wel hoor voor de lovende feedback :)

RIVD, are you kidding me ? Zij zijn zelf Illuminati.. :P

Leuke plaat weer,
Je hebt toch snel nog je microsoftsoftware van je pc verwijderd voor je dit ging posten :)

Hey Digital Art, hartelijk bedankt voor je bezoekje !!

Je moest eens weten hoeveel last ik heb van virussen en hack-toestanden.. :(

Ze laten toe wat zij willen.. En bij Apple is er geen verschil..

Ja hoor, als je tegen de schenen van de Elite schopt zul je er voor boeten, ik ben me daar erg van bewust. Dood of niet, ik wil dat "iedereen" weet wat er aan de hand is. Een levensdoel.

Gegroet makker en nogmaals bedankt ! :halleluja

De vibe in het nummer vind ik wel ok. De video zelf daar heb ik niet zoveel mee. :) De orkestrale samples zijn wel okee, maar het is wel erg bombastisch (vooral de blazers).
De bassdrum, wel erg electronisch, in constrast?

Voor de rest, geinig trackie!

wederom! wow! muziek als staal! prachtig! en versterkt de teksten én beelden in het filmpje, laten ze dieper doordringen.

Hey Arjan, dank man.. van harte. Ik had thans langer aan het filmpje moeten werken :stupid

Coole track, hou wel van een beetje "conspiracy creepyness", tof... ;)

Hey Linda, bedankt voor het langskomen :)

Leuk dat je ook van conspiracies houdt.

Cheers :biertje:

De vibe in het nummer vind ik wel ok. De video zelf daar heb ik niet zoveel mee. :) De orkestrale samples zijn wel okee, maar het is wel erg bombastisch (vooral de blazers).
De bassdrum, wel erg electronisch, in constrast?

Voor de rest, geinig trackie!

Hey Arv, wederom dank voor je bezoekje :)

Ja, die kicks zijn wat in contrast ja, maar contrast is zowat mijn middelnaam..

Okee, mijn volgende plaat minder bombastisch maken, daar hou ik rekening mee.

Thanks man :okdan:

Gave muziek, geeft inderdaad een hoop sfeer mee!
Soms is het wat te rommelig met mallets en windchimes door elkaar. Misschien de lagen op drukkere punten wat meer op elkaar afstemmen.
De boodschap van Bill is wel irritant op een gegeven moment inderdaad!
Goed werk :)

Back