Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

... vooral de 2500 mogen ze me geven 

Origineel geplaatst door gemmetje
ruk, ruk, ruk, ruk, ruk.........klaar !!!
Origineel geplaatst door demian
Ik kan me zo voorstellen dat vrouwen dit topic nu minder interessant vinden worden. Ik weet niet waarom.![]()

Mooi he wat ie erbij getyped heeft..Origineel geplaatst door Danny
... vooral de 2500 mogen ze me geven
![]()
Luxe probleem..This one came from a planetarium and has 2 wing cabinets. I just have no room for them in the studio!
The complete system has 9 VCO, 8 envelopes, 3 LPF, 1 multimode filter, 4 Sequencers, 2 S&H, 1 ring mod and 4 vca´s. Possibly the nicest looking machine ever built!
Origineel geplaatst door JohnnyBusca
Mooi he wat ie erbij getyped heeft..
Luxe probleem..
Hele vriendelijke man op de email trouwens.

. Indertijd was het ook een knap staaltje van techniek ... Alan R Perlman slaagde erin z'n oscillatoren veel stabieler te maken dan de Moogs van in die tijd ... en de innovatie van de matrix zorgde ervoor dat je geen patchcordspaghetti had. Voor mij is dit samen met de PS3300 van Korg de ultieme modular. Vangelis gebruikte dit ding in de periode van Chariots of Fire.

Origineel geplaatst door NOISE FX
Dit is nou de ultieme droom studio!
Zeer indrukwekkend!
http://home.t-online.de/home/david.morley/Studio.html
Moet dat dan? Maar goed, dat is weer een andere discussie, misschien is ie wel het brein achter heel veel (film)muziek en durft ie dat niet te zeggen omdat ie dan (net als JunkieXL) voor loser uitgemaakt wordt..Origineel geplaatst door JazzMann
hij staat wel te pronken met zn collectie, maar nergens op zn site kun je horen wat hij er nou juist mee doet....