Wat een lulverhaal is dit zeg.

De muziek van BZN wordt in het verzorgingstehuis waar ik werk verrassend weinig gedraaid. Hier is het Andre Rieu to death! Daar worden ze allemaal echt een partij gelukkig van, dat wil je niet weten. En BZN, ach ja. Ik heb een zwak voor ze omdat wijlen mijn moedertje zo van ze hield. Ik gun ze alle geluk van de wereld...

BZN is door hun geld heen denk ik dus komen ze met een nieuwe song.
En dit is een bedankje aan de fans, geloof je het zelf.

Niet kopen die schijf.

Jezelf druk maken om een kutplaatje van BZN hier op synthforum... Toe aan een paar weekjes vakantie wellicht?

Ik gooi 'm er nog maar 'ns in.

Ik heb helemaal geen probleem met BZN hoor.

Maar Harry Vermeegen en Henk Spaan ... wat een fijne herinneringen aan Pisa en Verona. Beiden op Veronica.
Toen was Veronica ook in Vlaanderen een begrip met uitstekende televisie waaronder Countdown, De Heilige Koe, Meimaand - filmmaand,... en natuurlijik ook Pisa en Verona.

"Kopje koffie glazenwasser"
"Popie Jopie"

Ik heb helemaal geen probleem met BZN hoor.

Maar Harry Vermeegen en Henk Spaan ... wat een fijne herinneringen aan Pisa en Verona. Beiden op Veronica.
Toen was Veronica ook in Vlaanderen een begrip met uitstekende televisie waaronder Countdown, De Heilige Koe, Meimaand - filmmaand,... en natuurlijik ook Pisa en Verona.

"Kopje koffie glazenwasser"
"Popie Jopie"
Ik vond die spaan en vermeegen maar een stel leeghoofden. Ze moesten de kijkers er bij houden met een dame die elke aflevering een kledingstuk uittrok. En popie jopie vond ik te goedkoop voor woorden.
Ik had het na 1 of 2 afleveringen wel gezien.

Ik gooi 'm er nog maar 'ns in.

Over parodiƫn gesproken. De Dizzy Man's Band heeft vroeger eens een parodie gemaakt over Toppop genaamd 'de Ad slisser & penny te mager show'. Ik heb daar nog naar gezocht maar kan er geen video van vinden. Is iemand hier deze wel eens tegen gekomen?

Back