echo audiofire 8

boombipbass

Het lid
in de ban
beste forummers,

ik heb een echo audiofire 8 met zogenaamd 8 ins en 8 outs
alleen de eerste 2 ins zijn inserts. ik heb de manual gelezen maar wordt er neit wijzer van.
ik heb nu n jack tulpkabel die aan de ene kant stereo is en aan de uiteindes 2 mono jacks heeft. nu dacht ik op die manier via insert 1 send en return te doen op mijn phaser.

maar dit lukt helemaal niet :(

ik gebruik ableton suite 9 hebben jullie enig idee wat ik verkeerd doe?

alvast bedankt!!

al geprobeerd?:
output 1 en 2 van de ea8 in de input vd phaser, outputs vd phaser in input 3 en 4 vd ea8, dan wel even goed routen in ableton natuurlijk. dus te phaseren track naar ea8 1 en 2 sturen en 3 en 4 binnenhalen. alles jack (als de phaser jack-ingangen/uitgangen heeft

al geprobeerd?:
output 1 en 2 van de ea8 in de input vd phaser, outputs vd phaser in input 3 en 4 vd ea8, dan wel even goed routen in ableton natuurlijk. dus te phaseren track naar ea8 1 en 2 sturen en 3 en 4 binnenhalen. alles jack (als de phaser jack-ingangen/uitgangen heeft

ja dat werkt idd :) thanks! maar ik bedoel juist: insert 1 & 2 op de achterkant zijn speciale stereo inserts o.i.d. (als ik niet voorop t knopje voor de xlr inputs indruk) en ik snap niet hoe ik dat werkende krijg. t is een soort van stereo jack in/out oid? die ik dan zou moeten splitten? :?

de manual kom ik iig niet uit :/

Back