Gloomer - Opposed To Secret Societies (Introduction to Secret Societies)

Sow..... die is zwaar.... met een door een evenzo zware synth gedragen politieke boodschap. Origineel en best wel afwijkend van wat hier gangbaar is. Interessante en gedurfde insteek. :okdan:

Wow DigitalArt, fijne feedback man ! Je, het is een beetje gedurfd, maar deze keer noem ik geen persoonlijke namen in mijn filmpjes.. Dus, ik denk niet dat de Elite er wat op tegen heeft. Dank je wel makker :okdan:

Met Illuminati symbolen ben ik al half gewonnen en als de onderliggende track dan ook "passend" klinkt ben ik helemaal overtuigd! Ik vreesde even voor die 9 minuten maar kan niet zeggen dat ik 1 moment de aandacht verloor, dus je komt er prima mee weg. De speech loop gelukkig niet volledig door, maar je gebruikt de stukken op een moment waar wat variatie mag opduiken. Echt een track om om 4u 's nachts in bed door je headphones te beluisteren als die hardnekkig Insomnia plots de kop opsteekt :-P Job well done!

Met Illuminati symbolen ben ik al half gewonnen

Hey, dank voor deze heerlijke feedback. :)
Weet je, ik wou dat ik mijn filmpjes, 15 jaar eerder, zelf had gezien..
Tsss, op zoek naar de waarheid.. Welke waarheid ? Er zijn gewoon geen waarheden meer als ik de matrix moet geloven. Gelukkig is er nog altijd muziek. Maar helaas zit ik al een dikke week in een muzikaal dipje. Er komt niets meer uit. Misschien heb ik voorlopig genoeg filmpjes gemaakt. :stupid

Goed Gloomer, zware kost, maar goed!

Thnx Big !!

ja, is zware kost hé, maar dat moet er ook zijn. Ik hoop hiermee sommige mensen tot nadenken te stemmen ;)

Shit man, fucking love it. Ik hou van die duistere shit.

Leuke sound voor een in between laadscherm bij een spel als command&conquerer.
Die kennedy speach..... geinspireerd door badselfeater.com? :D

Shit man, fucking love it. Ik hou van die duistere shit.

Dan moet je zeker mijn andere filmpjes eens checken, haha ;)
Thnx a lot KSUS !!

na negen minuten had ik het wel een beetje gehad

Haha, ik ook wel, voel ik nu..

Thanks a lot Fluence, blij dat je 'm goed vond. ;)

geinspireerd door badselfeater.com? :D

Whoehaha, wat een site. Ik heb zijn gezaag afgezet toen ie begon over God. Thanks voor te luisteren en te kijken Tijs ;)

Ik zie nu dat op die site de speech van JFK weg is. Afgelopen maand werd dezelfde speech die jij gebruikt in jouw soundscape op die site afgespeeld met een counter die afliep. Er gingen op internet de wildste theorieen rond over wat er aangekondigd zou worden. Uiteindelijk bleek het om een gristengekkie te gaan die tegen abortus is :D.

Nee, ik ben zwaar teleurgesteld in Serum en zijn kreator Steve Duda.. Want zij wisten op voorhand dat bepaalde functies niet zouden werken in FL-studio en toch hebben ze dat verzwegen. Je kunt bvb geen samples laden in Serum, om te bewerken.. En de filmpjes zeggen dat dat wel kan. Ik voel me dik bezeikt want Serum is niet goedkoop. :stupid

Back