review van aangeschafte gear, software, enz

Ik schijf nooit reviews als bax dat vraagt. Tegen die korte tijd kan ik van t toestel niks zinnigs vertellen.
Een vooringevuld formulier met een zin "hoe diep ken je het toestel al, denk je" is vast waardevol.

Product reviews bij winkels stellen ook meestal weinig voor. Ze komen vaak niet verder dan "Oh wat ben ik blij". En wat heb je aan een review bij Bax als je op een andere winkel aan het rondkijken bent? Ze hebben dus een beperkt bereik. Daarnaast vertrouw ik reviews over de winkel ook niet, daar worden de negatieve recensies natuurlijk uitgefilterd.

Liever op een onafhankelijk podium van kenners.

Liever op een onafhankelijk podium van kenners.

Dat is ook waarom ik er hier over begonnen ben.
Al sta ik zelf nog in de kinderschoenen als het over synths gaat, ik zie op dit forum wel aan de onderwerpen en hoe er gereageerd wordt dat hier een hoop mensen met kennis van zaken zitten die volgens mij heel goed in staat zijn om een review te geven.
Mocht dit subforum er komen dan hoop ik wel één ding; dat mensen niet te bevooroordeeld een review geven want als ik zo nu en dan de reakties lees dan krijg ik wel het idee dat sommigen heel snel een mening hebben, dat zie ik ook nu bijv met de deepmind 12.
Niemand heeft 'm nog in z'n handen gehad maar er zijn al een aantal mensen die dat ding meteen afkraken, dat vind ik erg ongenuanceerd.
En er zijn er die alleen het beste goed genoeg vinden zie ik soms en leggen de lat erg hoog....
Volgens mij gaat het er vooral om dat je met plezier bezig bent en sommigen met het juiste talent halen meer uit een volca keys dan een ander uit een Dave Prophet.
Ik kijk wel 'ns naar deze jongen die volgens mij nog iets goeds weet te maken met een stel fietsbellen en een zaag, dan zie je maar weer dat het niet duur hoeft te zijn;

Bax daar krijg je toch 60 dagen testen in je eigen omgeving ...

Sommige vinden het niet quiche. maar dit is de nieuwe markt...en dat is waarom bax nog bestaat, waarschijnlijk omdat mensen het zo vergeten terug te zenden.

Dat is de beste review.. je zelf....

Eigenlijk zou er alleen maar moeten staan "Waardevol" of "Geldklopperij" voor de rest kan je niet zeggen of het wat voor jouw is of niet.

Back