[Techno]Formant

...je moet je op de site inschrijven om te luisteren... :( amehoela! nog meer spam!

kan je het nr niet ergens neerzetten waar hij gewoon te downloaden is? Dan wil ik wel ff luisteren...

hi-fi *clicken* Dan doet ie het.

Niet super critisch geluisterd( zit op m'n werk), maar klinkt lekker

Die funky-shit is ook lekker (beetje bekende sound)

Nummer 3: Vind ik iets te rustig voor techno, beetje trance achtig

dub/lounge: lekker rustig, goed bezig.

:okdan:

http://www.soundclick.com/util/DownloadSong.cfm?ID=569980

Dit is de directe link, die er eerst eigenlijk ook stond. Die werkte niet dus dan maar weer pagina link.
Vanuit andere Forums heb ik nooit echt problemen hiermee gehad. Beetje vaag dus.

Nummer 3: Vind ik iets te rustig voor techno, beetje trance achtig

Dat zal het dan zijn, tis niet bepaald kanzlerambt maar dat was ook niet de bedoeling.

Thnx

Not bad! Lekker punchy

Deed me in het begin een beetje aan Leftfield denken. Mooie echo enzo.

loik hor!

Arv

Oke ik luister die 3de

Intro is leuk, er mag misschien wat meer percussie in. Wat er daarna komt mist een echt drive (ik neem aan dat het bij deze soort techno de drive wat minder hoort te zijn dus het kan er mee door). Alleen ik mis de percussie, zit er wel wat in maar ik wil meer. }:| (waar is de ride?) en je kan mss nog wat meer klooien met filters enzo. Maar goed verder vind ik het best lekker klinken. Vooral je synth's/fx-jes zijn erg lekker :okdan:

Heb de sde 1000 gebruikt op sommige tracks en de delay, clocksync op 3/16 in de Virus op sommige synths. De sequence op de techno track is alleen de virus bestaande uit 3 layers en in single mode. Grappig is dat alle 3 de layers bestaan uit exact dezelfde sequence, maar dan met een andere program. De delay heb ik live getweaked (droog naar nat) op elke layer, zonder midi en de tweaks van de 3 layers op adsr, Q etc is ook live getweaked, maar in 3 sessies over elkaar heen . Heb dus helaas geen midifiles alleen een lso met audio. Was wel in 20 minuten klaar, op de drumtrack na dan.

De andere 2 tracks zijn een ander verhaal.

Back