[Track] New Project Tordön

algemene indruk: niet slecht maar wel nog duidelijk voor verbetering vatbaar:

om hier even verder op in te gaan: het begin vond ik allesinds veelbelovend, een leuke tekst ook, maar wat mij wat tegenviel was dat die een beetje te dikwijls herhaald werd, ik had een meer instrumentaal nummer verwacht...
je hoort ook iets te duidelijk dat het software-synths zijn waarop je je baseert ... vooral die bass mag best wel wat voller, en minder afgehakt ... zeker als je het meermaals beluisterd ga je minder op de tekst letten en meer op de instrumentale muziek

maar dan na de aanvangsfase, blijft het allemaal beetje hangen, precies een dj die zijn plaat steeds terug op 1 punt laat beginnen met wat lichte aanpassingen :), ik dacht eerst: sevves gaat den boel hier losbarsten, maar het bleef allemaal een beetje hetzelfde

hoewel jah, storend is het dan ook weer niet, kvind dat het een chilly effect op mij heeft ...

al bij al geen slechte track, geslaagd experiment althans, maar indien je verder wil gaan met dit soort klanken en opbouw zou'k toch nog enkele veranderingen aanraden ;)

greetz despe

Ik sluit me aan bij Desperatozz, er zit teveel herhaling in het nummer.
De dynamische opbouw is veels te beperkt, je mag gerust eens ergens flink losbarsten, er mist ook veel power die je zou verwachten in zo'n nummer als dit. Ook de vocal zou nog wat krachtiger mogen, maar hij is zeker niet slecht zo!
Het is in ieder geval een goed begin, nou nog wat beter uitwerken!

Suc6!

Lekkere volle bas.

Maar als ik zo naar de tekst hoor (belgisch steenkolen engels? ;) ) mag het wat wat rauwer en meer uitgesproken.
De mic opnamen zijn niet mooi vind ik zelf. Ik weet niet wat voor mic je gebruikt maar zelfs als je het FX overheen gooit dan klinkt het nog dof en ondynamisch.

De basis is zeker OK. Maar gewoon doorwerken en proberen wat eruit komt. :)

Ik vond het ook zeker niet slecht en zeker goed beginnen en dacht nu komt de track los, maar het bleef een beetje teveel van hetzelfde en da lostbarsten komt nie ! Dat wilde je misschien ook niet maar allez, dat is mijn mening.

:doei:

Hm. Vind het Belgisch-Engels juist cool. Ik hoorde laatst een house plaat van Sendex en daarin was het ook lekker Nederlands-Engels, heerlijk, lekker obscuur eigenlijk.
Frans-Engels heeft ook zijn charme, om maar te zwijgen over India's Engels :)

Dus dat zou ik houden zo.
Ik zou verder wat Anne Clark platen luisteren en over gaan op analoge apparatuur, en dan kan het nog 's wat worden.

Back