ook ik heb maar even naar de track geluisterd. Ik vind de track best aardig. Aangezien je deze tracks als demo opstuurt naar platenmaatschappijen en ik absoluut vind dat je op de goeie weg bent zal ik je mijn mening geven. Let wel, het is niet om je track af te branden maar ik denk dat je tot nog veel betere producties in staat bent als dat ik nu hoor.
Verbeterpunten:
Arrangement;
- Opbouw is aardig. Ik mis het toewerken naar een hoogtepunt kwa break. Dit zou massaler opgebouwd moeten worden.
- Het intro vind ik niets. Dit mist totale power en heeft erg weinig met de rest te maken.
- Hoewel het niet vals is vind ik het 2e akkoord van de 2e maat in je thema niet lekker passen bij de rest. Ik zou hier een ander akkoord kiezen. Volgens mij krijg je dan meer impact.
- het piano themaatje vind ik te complex. het zijn te veel noten denk ik , waarbij de herhaling te moeilijk te herkennen is. Ik zou dan voor een korter piano lijntje gaan zodat het wat herkenbaarder wordt.
- De achtergrond kwa sound klinkt erg goed. Lekkere body en sound.
Mastering:
De geluiden zijn slecht op elkaar afgestemd. Daardoor klinkt de mix niet af. Je geeft het zelf ook al aan, dat hier nog wat moet gebeuren. Ik denk dat je hier echt meer aandacht aan moet besteden om een betere kans te krijgen tussen de honderden demo's die platenmaatschappijen binnen krijgen.
bovenstaande klinkt misschien niet zo positief allemaal, maar zo moet je het niet zien

. Er zijn een hoop dingen die ik wel goed vindt in dit nummer. Ik denk ook dat je in staat bent echt goeie producties te maken. Je kan horen dat je daadwerkelijk kan spelen. De algemene zaken die ik hierboven noem zouden voor mij persoonlijk het nummer nog weer heel wat beter maken dan dat het nu al is.
Dus ga absoluut zo door. Ik zal zeker naar je volgende tracks luisteren. En veel succes met de demo's die je opgestuurd hebt.