Zeer goedkoop stackables alternatief

SynnyS

Groot lid
s-l1600.jpg

http://r.ebay.com/ovEwQJ

Ik was 4 euro kwijt voor 12 stuks...

heb er maar wat besteld, ben benieuwd!

Geniaal!! ..zijn ze ook in het neon fuchsia te krijgen? ����

stackcables werken 2 kanten op, deze dingen niet dacht ik.

bovendien, ik had met stackcables al het gevoel dat ik te veel massa aan mijn delicate 1/8 inputs hing. dat wordt zo nog erger. ik ben weer terug bij multiples.

Ze zitten ook bij de microbrute (korte stackables) en das geen tiptop, maar gewoon die blokjes gebruiken als je unbuffered connecties wilt maken, beinvloed alles elkaar :D :halleluja 8~
Btw. nog sneller: bij jouw action om den hoek heb je 5-way splitters van lab31, en daar krijg je ook nog een mini patch kabeltke bij :P

Ze zitten ook bij de microbrute (korte stackables)
Huh, standaard toch alleen 2 van die oranje 5cm mono-dinkies?

Had je 'm misschien 2e-hands van een handige vorige eigenaar? ;)

En ach, dan maak je toch een multi. Neemt minder ruimte in en kun je nog harder splitten.

Heh, voutje van de vorige eigenaart dan :D:D
Ah nee ik zie het nu in de dozen, bij de standaard versie zitten oranje in den doos, bij de white special edition (met de sjouwtas) zitten 2 korte witte stackables erbij :W

Laatst gewijzigd:
Ah kijk. Wel leuke toevoeging dan.

Die suggestie van de TS neemt denk ik toch best wel wat ruimte in.
Jammer van dat patent ...

stackcables werken 2 kanten op, deze dingen niet dacht ik.

bovendien, ik had met stackcables al het gevoel dat ik te veel massa aan mijn delicate 1/8 inputs hing. dat wordt zo nog erger. ik ben weer terug bij multiples.

Tuurlijk wel, zitten geen diodes in ofzo, gewoon aan elkaar geknoopte contacten. Werkt beide kanten op.

Had al eerder wat gehoord van dat patent, dus ik ben even gaan spitten, en inderdaad: US patent 8,033,860
Flimsy patentje hoor, maar het idee is dan ook allesbehalve rocket science.

De claims in dat patent gaan specifiek over een afgeschermde connector (zoals 3.5mm jacks), en dan nog alleen mono, dus dat maakt het anders dan een banaan connector.
Een van de claims gaat ook over dat female en male ongeveer in lijn liggen, dus als je een huisje zou maken waarbij ze duidelijk verschoven liggen, en bv. meer dan 1, dan kun je er al omheen.
Ook moet de male en female in 1 huisje zitten.

Wat dat betreft is die Erthenvar oplossing geinig, bewust of onbewust sturen ze echt om dat patent heen. Er zit geen male connector bij, maar halverwege de kabel, en dat female gedeelte zit niet op dezelfde as maar onder een hoek.
Ben benieuwd hoe "patent-savvy" die gasten zijn.

Back