Reaktor 4 crash

Hazes

Vind ik leuk
Owkee, ik ben een middagje bezig geweest met iets leuks te maken in Reaktor. Netjes tussendoor opgeslagen. Als laatste plaatste ik nog een macro'tje erbij en opeens herinnerde ik me weer waarom ik eigenlijk meer van de hardware ben dan van de software :( Crash. Da's niet zo erg dacht ik toen nog. Even opnieuw starten en laden en ik kan weer verder. Mooi niet dus! Reaktor herkent het bestand niet meer. Iemand een oplossing hiervoor?

ja ik herken dat:)

Tsja R4 is nog beta he...... Bij mij werktReaktor 4 trouwens volkomen prima. Ik geef R niet altijd de schuld hoor, soms ligt het gewoon aan de veeleisenheid die R gewoon heeft met hardware. Kijk, die programmeurs hebben zo op een tijdslimiet moeten werken voor dit state of the art stukje software.. gewoon pech gehad en opnieuw proberen. pionierswerk. En bovendien zijn ze bij NI volgens mij als de dood voor piraterij en daarom bouwen ze veel te veel beveiligingen in.
8o)

Weinig hoopgevende woorden allemaal... Overigens is mijn Reaktor legaal en mijn pc stevig genoeg om het aan te kunnen. P-IV, 512mb, RME multifacekaart. Is scandisk ook bedoeld voor XP?

Yep ook voor XP ;)

Ken het.. gebeurt hier ook regelmatig, weet trouwens niet waar het aan ligt aan sx of reaktor, reaktor lijkt stukken instabieler wanneer ik het standalone gebruikt. Ben bang dat er niet echt een oplossing is als je m niet meer kunt openen, waarschijnlijk corrupted. Neem aan dat je een system freeze had? Draai dezelfde config met rme, r4 en xp.

Oplossing vooralsnog -> veel saven. Niet prettig maar wel effectief.

:koffie:

Origineel geplaatst door Knaller
Yep ook voor XP ;)

Ken het.. gebeurt hier ook regelmatig, weet trouwens niet waar het aan ligt aan sx of reaktor, reaktor lijkt stukken instabieler wanneer ik het standalone gebruikt. Ben bang dat er niet echt een oplossing is als je m niet meer kunt openen, waarschijnlijk corrupted. Neem aan dat je een system freeze had? Draai dezelfde config met rme, r4 en xp.

Oplossing vooralsnog -> veel saven. Niet prettig maar wel effectief.

:koffie:

Toevallig heb ik ook SX, maar ik was met Reaktor als standalone bezig. Had overigens geen system freeze, ik kon gewoon verder en kon ook Reaktor opnieuw starten, alleen dat mooie ensemble niet :( Heb 'm inmiddels wel weer opnieuw gecreëerd, maar dan beter :okdan: Toch nog ergens goed voor geweest. In ieder geval bedankt voor het meedenken.

H6, waarom stel je je vraag niet op het NI forum als je toch geregistreerd bent en Reaktor legaal bezit.
Native Instruments heeft een perfecte support, de community is groot en er zijn altijd mensen die je voort kunnen helpen.
ze zullen ook gebaat zijn bij bug-meldingen zodat ze hun producten in de toekomst kunnen verbeteren.

Origineel geplaatst door 6 trak
H6, waarom stel je je vraag niet op het NI forum als je toch geregistreerd bent en Reaktor legaal bezit.
Native Instruments heeft een perfecte support, de community is groot en er zijn altijd mensen die je voort kunnen helpen.
ze zullen ook gebaat zijn bij bug-meldingen zodat ze hun producten in de toekomst kunnen verbeteren.

Eigenlijk zo voor de hand liggend dat ik er nog niet eens aan gedacht had. Overigens is het geen probleem dat zich tot dusverre veel heeft voorgedaan. Maar ik zal eens gaan kijken.

Back