OB6 - Dave's OB6sie

trigg

Brass Intelligence
Sinds vandaag heb ik er ook eentje staan, de OB-6! Wat een vette bak
In deze thread van fjoesz is er al een aardige discussie gaande, maar er zijn nooit te weinig OB-6 threads dacht ik. :D

Daarom, mijn 1e soundje met de OB6 (1 patch, live take, geen layers):

Trigg's OB-6 Journey Part I
s-l64.jpg

Enjoy!

Klinkt slecht. Dat weer ik zonder te luisteren :D

Sowieso t geld niet waard!

Lekker is ie he?

gaaf man

Hey stelletje dicksizers, zitten jullie een beetje het track-forum te bevuilen met allerlei demos/snippets.

Ik vind eigenlijk dat de mods hier wel eens wat aan mogen doen ..

Thanks Blom :)
Om fjoesz z'n thread niet teveel te kapen, maar een EIGEN OB-6 draadje aangemaakt

Eigen draad ? Wacht effe.

Gezien de onwaarschijnlijke kwaliteit van, en het imens enthousiasme over het betreffend apparaat is het hoogtijd voor een OB6 forum. FYI: www.ob6.nl is nog beschikbaar!
Waarom geen OB6 vereniging annex clubhuis waar leden hun emoties naar hartelust kunnen ventileren? Inclusief zelfhulpgroep met psychologische ondersteuning bij technische problemen.
Eventueel ook quiz avonden organiseren met de Moog clan. (de jongens van de OB12 bende zijn te mijden wegens nep en valsspelerij !)
Uiteraard is er ook de OB6 kledinglijn (ik herinner mij de Oberheim T-shirts nog)
De hoogmis van het jaar wordt dan het OB6 festival in de zomer. (ik wil de productie wel doen)
Kan niet anders dan een suk6es worden, toch ? ;)

Laatst gewijzigd:
is t afgunst of zo?
wat een haterschggg
is gewoon een vette bak en lui zijn er enthousiast over, daar is toch niks mis mee
wat een janknichten soms heej, djieesz

Ik vind deze toch eerlijk gezegd ook anders klinken als de electromagnet linkjes.. iets met het stereobeeld ofzo..
Maar, kan het allemaal waarderen.. VET :mega: als ik later nog eens groot ben........... :D

Moet wel zeggen dat ik m ook erg gaaf vind klinken. De trigg snips hebben niet dat "ver weg" gevoel. Hoe zou dat komen? Beter opgenomen? of heeft het meer met het stereobeeld te maken?

Ik denk een combi van smaak en skills :D

Leipigheid, zou er iets MiS zijn? Hehe
Ik hoor ook verschil maar geen gekke dingen in de studio

Back