OB6 - Dave's OB6sie

Volgens mij zijn het geen revisies.

Bax had een paar weken geleden 5 B-Stocks op de de site staan, genummerd V1 t/m V5, en eerst allemaal met verschillende prijzen. Daarna gingen die B-Stock prijzen ineens allemaal omhoog, en werden ze bijna gelijk.

Bax geeft op die manier simpelweg aan dat er meer dan 1 B-stock is.

Omdat de staat en bijgeleverde accessories kunnen verschillen noemt Bax elk apparaat dat ze in B-stock hebben apart en kan tevens de prijs verschillen.

Bax geeft op die manier simpelweg aan dat er meer dan 1 B-stock is.

Omdat de staat en bijgeleverde accessories kunnen verschillen noemt Bax elk apparaat dat ze in B-stock hebben apart en kan tevens de prijs verschillen.

Twee weken geleden varieerden de prijzen van de vijf B-Stocks van flink onder de € 2.300 tot bijna € 2.500. Een dag later waren ze opeens bijna allemaal gelijk geprijsd. Ik kan me niet voorstellen dat er binnen een dag tijd 5 nieuwe B-Stocks waren, en dat de 5 oude ineens waren verkocht. Bax-Bokkesprongen zijn het ;)

Ze zullen de prijzen gewoon gelijk getrokken hebben.

Ah.. Ik kon me ook niet echt iets bij 5 verschillende revisies voorstellen in zo'n korte tijd.. maar dit verklaart het wel ja :)

Gaaf Demian dat jij ook 'n OB6 hebt nu.. zag het al in het aankoopdraadje.. ook die JP8000., mooie vangst :mega:

gisteravond bij een vriend met zijn nieuwe OB6 module gespeeld, mooie synth hoor, wel duidelijk dat glazige Oberheim geluid maar dan iets moderner.

Twee weken geleden varieerden de prijzen van de vijf B-Stocks van flink onder de € 2.300 tot bijna € 2.500. Een dag later waren ze opeens bijna allemaal gelijk geprijsd. Ik kan me niet voorstellen dat er binnen een dag tijd 5 nieuwe B-Stocks waren, en dat de 5 oude ineens waren verkocht. Bax-Bokkesprongen zijn het ;)

Er stonden bij Bax in eerste instantie 5 versies. De goedkoopste was 2275,- (-13%) en er was nog 1 van -10%. voor 2340,-. De goedkoopste heb ik besteld en die andere stond gereserveerd werd mij verteld. Een dag later werden er nieuwe b-stock versies toegevoegd met minder korting.

Momenteel trouwens ook nog 2 exemplaren -5% korting + extra 5% korting op b-stock voor 2345,-. Voor de liefhebber: Ik heb nog een weggeefcode van 5% die er (als het goed is) ook nog boven op komt.

Een stereobeeld wat niet klopt en tunings problemen. Yep dit gaat een klassieker worden :D

Fjoesz had een verkeerd kabeltje gebruikt... so much voor het stereobeeld

Tuning-problemen waren opgelost na 2x kalibreren.

Verder nog iets te zeiken? :stupid

Voor de liefhebber: Ik heb nog een weggeefcode van 5% die er (als het goed is) ook nog boven op komt.

Je kan die codes niet combineren met B-stock discounts helaas..

Fjoesz had een verkeerd kabeltje gebruikt... so much voor het stereobeeld

Tuning-problemen waren opgelost na 2x kalibreren.

Verder nog iets te zeiken? :stupid

Zeker

Je gevoel voor humor is kapot :D

Klinken echt heerlijk die snippets. Fantastische bak dunkt me !

Ik vroeg me ook af hoe de "feel" is, is het een robuust/stevig gebouwde unit ? (heb hem nog nooit onder m'n vingers gehad)

Klinken echt heerlijk die snippets. Fantastische bak dunkt me !

Ik vroeg me ook af hoe de "feel" is, is het een robuust/stevig gebouwde unit ? (heb hem nog nooit onder m'n vingers gehad)

Build quality is TOP.. mag ook wel voor die prijs natuurlijk

@Trigg ja, voor een net niet 3k verwacht je wel wat kwaliteit ja.
Volgende keer als ik bij Bax op rdamzuid ben gaat ik hem echt eens proberen.

Vet hoor! Hoe zit het nou bij deze patch, zijn het meerdere layers?

Nope, dit is gewoon 1 patch die ik zelf heb zitten bouwen van scratch en live wat mee opgenomen.

1 layer dus ook

Heb er 1 besteld. Ik ben dol op goede voornemens! I can't wait!

Check mijn bijdrage aan sf contest 2016 en 'vote'! 😉

Back