Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
ik denk dat ik ook maar een OB6 ga kopen, alleen maar om zelf ook een OB6 snippet topic te kunnen maken

wat een janknichten soms heej, djieesz
Ik denk dat dit een future classic wordt van het niveau Roland Jupiter 8, Prophet 5. Je betaalt er nu een berg geld voor maar als je er zuinig op bent schrijf je niks af als je hem over 20 jaar verkoopt![]()
Wishful thinking want :
'Toen' werden er veel minder synths gemaakt dan nu. Nu zijn er ook meer merken, om nog maar te zwijgen over de nieuwe Behringer die er aankomt aan een aanvaardbare prijs voor dit soort speeelgoed.
En voor wat ik hoor van de Deep12, is dat een bevestiging van het feit dat je voor OB een groot stuk mee de naam betaald. En het zal mij worst wezen wat voor merk er op staat. Dat stadium ben ik al lang voorbij.

Sorry bartje, ik heb er maar een "vrolijke" kerstmis remix van gemaakt .
Ik weet dat je dit kunt waarderen......
[ coole synth overigens , gefeliciteerd dus nog]
had je het niet nog even geheim kunnen houdenIk denk dat dit een future classic wordt van het niveau Roland Jupiter 8, Prophet 5. Je betaalt er nu een berg geld voor maar als je er zuinig op bent schrijf je niks af als je hem over 20 jaar verkoopt![]()
heel mooie patch, zelfs kon ik niet goed uit de voeten met mijn OB-6 (mijn beperking uiteraard)
en was blij dat ik er weer van af was. Ook had ik veel problemen met de stabiliteit en op aanraden van support moest ik regelmatig Calibration uitvoeren. Maar als de temperatuur zegge 5 a 10 graden wijzigt mag zo'n nieuwe bak toch niet zo snel verstemmen. Ik ben nu veel blijer met mijn 5U modular. Overigens bevalt mijn DSI Pro-2 mij wel heel goed.
Wishful thinking want :
'Toen' werden er veel minder synths gemaakt dan nu. Nu zijn er ook meer merken, om nog maar te zwijgen over de nieuwe Behringer die er aankomt aan een aanvaardbare prijs voor dit soort speeelgoed.
En voor wat ik hoor van de Deep12, is dat een bevestiging van het feit dat je voor OB een groot stuk mee de naam betaald. En het zal mij worst wezen wat voor merk er op staat. Dat stadium ben ik al lang voorbij.
dat hangt af wat DSi gaat doen indien er een opvolger komt of niet,indien niet dan kan het wel een classic worden.
ik zie nog dingen als een Matrix 12 en Prophet VS achtige re-release komen..