Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Haha!Origineel geplaatst door bikkel
Goede handleidingen wel. Slechte handleidingen niet.

Ik vind het leuk om zelfs maanden later nog steeds nieuwe functies te ontdekken.
Origineel geplaatst door fuse
Handleiding is voor mietjes!![]()
Als ik nieuwe apparatuur koop, is het de bedoeling dat het iets toevoegt. Meestal betekent dat nieuwe functies, dus wil ik wel graag weten hoe zo'n functie werkt. Daarnaast hebben veel fabrikanten verschillende manieren om bepaalde functies te gebruiken en uit te werken... Vaak staan er ook nog wel eens wat handige tips in.Origineel geplaatst door NOISE FX
Gewoon benieuwd of er veel (of weinig) mensen zijn die de handleiding van hun apparatuur grondig doornemen?

(of gewoon voor de lol zoals de emulator serie van emu)
.Origineel geplaatst door Tom 32
Als ik m'n zinnen op een apparaat heb gezet, probeer ik op internet de manual te pakken te krijgen en bestudeer ik deze al voordat ik het betreffende apparaat in huis heb. Voornamelijk om al min of meer vertrouwd te zijn met de bediening. Staat het instrument uiteindelijk voor m'n neus, dan werk ik met de handleiding op schoot alle onduidelijkheden van dat moment weg en gebruik de handleiding daarna louter als naslagwerk.
In mijn geval geven de betreffende handleidingen in 95 % van de gevallen een antwoord op mijn vragen. Op diverse usergroups valt mij op dat mensen vaak vragen stellen waarvan ik het antwoord vaak moeiteloos vind in de handleiding.
Toegegeven: ik houd van het geschreven woord.
groet
Tom
Origineel geplaatst door Tom 32
Als ik m'n zinnen op een apparaat heb gezet, probeer ik op internet de manual te pakken te krijgen en bestudeer ik deze al voordat ik het betreffende apparaat in huis heb. Voornamelijk om al min of meer vertrouwd te zijn met de bediening. Staat het instrument uiteindelijk voor m'n neus, dan werk ik met de handleiding op schoot alle onduidelijkheden van dat moment weg en gebruik de handleiding daarna louter als naslagwerk.
In mijn geval geven de betreffende handleidingen in 95 % van de gevallen een antwoord op mijn vragen. Op diverse usergroups valt mij op dat mensen vaak vragen stellen waarvan ik het antwoord vaak moeiteloos vind in de handleiding.
Toegegeven: ik houd van het geschreven woord.
groet
Tom