blunts B4 lunch

Wat is dat HAZZEWAH HAZZEWAH geluid dat zo rond een minuut begint?

Trippy shit verder....

Origineel geplaatst door bikkel
Wat is dat HAZZEWAH HAZZEWAH geluid dat zo rond een minuut begint?

Trippy shit verder....

tnx..
HAZZEWAH HAZZEWAH geluid?? ik dacht ff dat er tijdens 't uploaden iets fout was gegaan maar ik denk dat ik 'm heb; da's een ge-slicede en nogal ernstig vervormde sample van een of andere US government official die 'there is a war going on you know; a so-called war on terrorism' zegt. als ik 't goed heb.

Zou wel grappig zijn als er af en toe ff een woordje verstaanbaar zou zijn tussendoor af en toe, zeg maar zoiets als:

Hzaawewehahzzhe terrorismmsirorret hazze war werazhzhwe

Na de tweede keer luisteren ben ik al wel redelijk op het 303 lijntje uitgekeken.

He is tripping!
Lekker vage fliptechno, man...
klinkt als een kruizing tussen Manu le Malin en Damon Wild (iets in die richting tenminste).

Zou hem zo op plaat kopen. :slotje:

Origineel geplaatst door bikkel
Zou wel grappig zijn als er af en toe ff een woordje verstaanbaar zou zijn tussendoor af en toe, zeg maar zoiets als:
Hzaawewehahzzhe terrorismmsirorret hazze war werazhzhwe
Na de tweede keer luisteren ben ik al wel redelijk op het 303 lijntje uitgekeken.

tsja dat zijn dan van die dingen die ik van plan was om nog te doen bij 't uitwerken. ik was ook al aan 't multitracken begonnen maar zoals ik al zei; interesse kwijt en daarbij klonk de nieuwere basis al niet meer zo lekker als deze. maar toch, bedankt voor de kritiek; altijd nuttig zoiets :)

>Sly Dog: tnx..leuke vergelijking
[onbeschaamde promo-mode]..check die link onder m'n posts![/onbeschaamde promo-mode]:D

Interessante link :D

jp.jpg

tekno ??

is mij te vaag ...
maar ja ik zit ook niet aan blunts voor de lunch :D

Back