Tsja,... uiteindelijk ondanks die filmpjes en zo die men hier post, blijft het toch iets wat al geruime tijd is gepasseerd. Muziek hoeft idd. niet altijd vernieuwend en zo te zijn. Maar blijkbaar zijn de leukste en de meest interessantste acid platen toch diegene die een bestaansrecht hebben van 20 jaar en ouder. Sommige jongeren zullen zich hierin kunnen vinden omdat dit voor hen eens iets anders is. Ik vermoed ook dat heel veel jongeren dit ook als oude muziek uit de jaren '90 zullen beschouwen die (bij sommigen) nog redelijk "cool" klinkt. Maar ik verwacht zeker geen revival. Daarvoor klinkt het te veel gedateerd.
(ik kan ff geen filmpjes posten want zit op werk.. misschien wilt iemand anders dit even doen?) het nr I'll wear your face on my chain..

. Maar vergelijk dit soort evenementen met acid feesten dan valt me op dat het daar wel flink op los gaat en daar zitten echt niet alleen maar 40 en 50 plussers tussen. Voor die laatste sowieso respect want die hebben al oudere benen

Over dertig jaar zit de jeugd van nu op dezelfde manier te mijmeren over deze tijd. Ik kan het me haast niet voorstellen, maar het zal toch echt gebeuren - als we niet met z'n allen uitgeroeid zijn tegen die tijd door ziekte/oorlog of whatever.