Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Origineel geplaatst door MadR
wrm wil je geen roland ?
anders zouk sanders standaard antwoord geven
juno 60 !!!
Origineel geplaatst door sander
Wat dacht je van een Matrix1000. Of wil je knoppen hebben?
Origineel geplaatst door bobaphat
Ik ken zo ontzettend veel mensen met een juno dat ik echt niet ook nog eens zo'n ding wil hebben. Ik moet zeggen dat naast de Mr Fingers Washin Machine basses, er weinig moois uit te halen valt wat bij mijn stilo past. Ik zou veel liever een Poly800 willen hebben dan een juno, en die wordt voor minder verkocht soms dan de juno.
Origineel geplaatst door olafmol
yo boba, anders kom je een keer bij mij in utrecht langs...heb hier een een matrix1000, waldorf pulse, roland juno6 EN een geleende Ion staan....denk dat je trouwens voor de Ion kiesst dan![]()
Origineel geplaatst door gemmetje
'n poly800 kost geen drol !
Ik heb de mijne voor 130 euro gekocht ofzo, en nog bij 'n muziekzaak ook !
Origineel geplaatst door mono-poly
polyfoon monofoon?
ik vind je vraag wel moeilijk zo hoor
heb je sound voorbeelden?
de waldorf pulse is ook vet..maar volgens mij wil je accoorden ermee spelen ofnie?
Ik zou m weleens goed willen horen, is het nou echt die detroit bak wat veel mensen zeggen dat ie is???
Ik hoor trouwens ook dat er veel ruis uit komt, is dat zo??

Origineel geplaatst door sander
Bas, lees even de review van de ION in de Interface van deze maand. Ruud Lekx (Rude66) de man die alles weet van analoge synths heeft em flink getest!.
de Ion is alleen niet analoog he..al klinkt ie wel supermoddertjevet...echt die amerikaanse sound zeg maar...itt de japanse en europese sound..... volgens mij worden er in d-train enzo veel prophets gebruikt..met de ion kan je die amerikaanse sound zeker wel maken, maar ik denk dat de oberheim matrix bakken ook erg goed te gebruiken zijn voor dat soort sounds
en over detroit sound en of veel of weinig mensen een bepaald type synth hebben: dat is toch kul? het gaat erom wat jij ermee doet, iedereen programmeert een synth weer anders..... als jeff mills ineens met een yamaha fm bak vette sounds maak wil iedereen ineens zo'n bak..dus wees gewoon creatief... ik wil wedden dat jij met een roland juno hele andere sounds maakt dan ik of larry heard
email me ff voor een afspraak..
En ik heb zelf een prophet vs en heb nog nooit een preset gebruikt in een nummer aaight
Ik las toch echt net ergens op internet dat die IOn analoog is, net als die andromeda. mmm
Ik las toch echt net ergens op internet dat die IOn analoog is, net als die andromeda. mmm