Nieuwprijzen:wat is er aan de hand?

Is dat niet de us vs de eu prijs? Ik kom nergens uit overigens, maar de site geeft me wel direct het verzoek naar de US kant te gaan. Zou ook logisch klinken, beetje met of zonder btw zeg maar.

nee, is gewoon inclusief 270 btw of zo, die 1750 - wat ook wel weer een raar bedrag is trouwens.

Als ik zoek krijg ik er ook twee met die prijzen, beide zijn ook niet op voorraad, wat helemaal vreemd is. Mooi hoor, zo'n geautomatiseerd voorraad- en prijssysteem. Kafka kom er maar in!

Er was toch sprake van 2 versies van de Rev2 met alleen een verschil in polyfonie?
Verklaart dat het prijsverschil niet?

Dat is waar ook! Ik ga meteen kijken maar denk dat je een punt hebt :)

Klopt, 1700 is 8, 2300 is 16 voices. Had op zich best duidelijker mogen worden aangegeven, maar het is :)

Flauw. Ik had dik 500 trumps en de teller gaat terug naar de eerste stand. Met 10 vingerns op n tablet gaat t vlot

Er was toch sprake van 2 versies van de Rev2 met alleen een verschil in polyfonie?
Verklaart dat het prijsverschil niet?

als ze dat maar goed in de gaten hebben dan. ik geloof dat ik ooit wel eens een 10voice microwave 2 had besteld en een 30voice geleverd kreeg. of andersom.

is vragen om moelijkheden

Ik baal hier ook stierlijk van, wilde net een ms20 mini bestellen maar ineens is dat ding 650 euro....

Niet huilen nu .. tweedehands zijn ze 330 euro. Dat is schandalig goedkoop.

Schijtziek wordt men ervan. Die ob6 schommelt tussen 1900 en 2500 euro.
Ben r klaar mee. Dynamic pricing bullshit

Back