mijn studio annex crib V [studiofoto's]

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
En nog een allerlaatste van de linkerkant.

Attachments

• dx7-101-klein.jpg
    dx7-101-klein.jpg
    34,5 KB · Bekeken: 119
Origineel geplaatst door Danny
Vraag me liever hoe ik het warm ga krijgen in de winter :) :) :)

Hmmm. Ik denk dat de apparaten wel genoeg warmte produceren :D.

-C-

Ik kan nergens je monitors bespeuren danny?

Wel een heel coole ruimte vind ik. Lekker blazen en niemand heeft er last van, behalve dan die paar duiven op het dak..

Arv

Ik zal eens wat foto's maken binnenkort van de vernieuwde D.H.E.D.L.-studio.
Er is wel e.e.a. veranderd ondertussen.

-C-

hier een snapshot van m'n vernieuwde studio ; 136 units in totaal in 19inch formaat, volledig modulair, via patchbays kan je alles aan mekaar koppelen.

m'n nieuwe kerstboom ...

Attachments

• img_1667small.jpg
    img_1667small.jpg
    50,6 KB · Bekeken: 121
Origineel geplaatst door Catscan
Ja wat gaaren opgezetten studio's....had wel wat meer verwacht van sommige producers......maar ik denk dat er ook veel oude foto's tussen zit///

Yo man, show us your gear!!

*Nee, is Top Secret 8>

Origineel geplaatst door =XTRECIST=
Yo man, show us your gear!!

*Nee, is Top Secret 8>

Volgende week ga ik mijn studio weer verbouwen en dan plaats ik wel foto's aight!!!
Ik heb VEEL nieuwe shit aangeschaft....waaronder de groote overstap van atari naar mac......
Keep ya informed

Oke dan! :) Coolz.

Bij deze mijn nederige pics. Is in mijn huis, maar niet alles is van mij wat daar staat. Op de linker tafel staat Robin's (Kampschoer) gear, vanwege oefen praktijken voor onze live sets. :)

StudioLinks.jpg

Zijn gear: TR909, Virus b, Yamaha O3D, MPC2000XL-exp. TR303
Mijn gear: Yamaha DX7, Mackie CR1604, Virus b, Midi KB, Behringer 3282A

StudioRechts.jpg

Onderin custom PC, Luna II 8 I/O box, Absolute Zero's, speakerzuilen zijn Audipulse Impulse 63. Tegen t raam mn Didgeridoo. Binnenkort een echte. Whoap, door de vocoder ermee! LIVE :duivels: Say goodbye to your P.A. ! :D
In mn rack mn redelijke audiofielen set en de rest. Bakbeest ernaast is Tascam ATR-60: Oldschool professionele ¼" tape montage deck. :) Dusch, nog iemand wat over te zetten? Kan naar elk gewenst formaat: DAT, Tape, CD, MD, en PC formaten. :L

Hehehe, dit is 40% van mn huissie wat je ziet. Dus huis-tuin en keuken gear zijn ook te bewonderen. Hehehe
Plantenspuit is voor mn kat. Voor als ze irritant is. Maar is wel linke soep zo, rondspuiten. :D Met die plantenspuit dan.

Origineel geplaatst door Arv
Ik kan nergens je monitors bespeuren danny?

Wel een heel coole ruimte vind ik. Lekker blazen en niemand heeft er last van, behalve dan die paar duiven op het dak..

Arv

Idd ... deze staan er nog niet. M'n amp is al geruime tijd in herstelling en zo lang worden de monitors nog niet opgesteld. Ik heb trouwens nog de keuze te maken tussen een Bose Acoustimas 5 systeem of de Celestion Ditton 55 monitors van m'n vader.

Eh ... ter info ... echt warm krijg ik het de laatste tijd toch niet hoor ;)

Bedankt voor de leuke reakties.

:doei:

Heb een piepklein kamertje , LX7 paste niet op de foto8) Foto is alweer wat ouder. Had de hele boel weer eens her-opgestapeld , alleen de kabels moesten er nog ff in.

Attachments

• 113-13445_img.jpg
    113-13445_img.jpg
    51,3 KB · Bekeken: 123
Gave spullen iedereen en allemaal, maar eh.. hebben we nu 2 threads met studio pictures van onszelf ?

Origineel geplaatst door bouncemasters

toevallig vd week ff geschoten, heb er nog meer, maar deze ff snel online gegooit

Mooi bureau ! Zelf gemaakt of zo gekocht ?

Lelijk ingescant plaatje. Niet alles staat er op.
In m'n rack hangt inmiddels ook een mpx550.
Achter m'n stoel staat een an1x.

studio_overview.jpg

Origineel geplaatst door sten
Mooi bureau ! Zelf gemaakt of zo gekocht ?

zelf gemaakt, poten en blad zo gekocht bij de praxis.
ben zelf nog niet helemaal tevreden, wil nog een schuine kant maken, waar ik dan die nord en virus enzo kan inbouwen, maar of dat echt praktisch is weet ik nog niet, maar ja het gaat om de herrie die je maakt he

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back