mijn studio annex crib V [studiofoto's]

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Origineel geplaatst door bouncemasters
ben zelf nog niet helemaal tevreden, wil nog een schuine kant maken, waar ik dan die nord en virus enzo kan inbouwen, maar of dat echt praktisch is weet ik nog niet, maar ja het gaat om de herrie die je maakt he

Nja, oog wil ook wat ;)

Bij maanlicht.....
Van de rest heb ik (nog) geen fotos.

Attachments

• bijmaanlicht.jpg
    bijmaanlicht.jpg
    140,2 KB · Bekeken: 114
Beetje rare kamer zo. ;)

Maar die mini shuttle, bevalt die een beetje?

Die lichtgevende puck van je.

Hij is super, prachtig van kwaliteit en vorm, maar bovenal
gebruiksvriendelijk en easy install.

Je kan m allerlei handelingen toekennen, via usb, dus
plug and play.

ziet er natuurlijk ook lekker spacey uit!
btw "powermate" is de naam waar hij naar luistert.

Michael.

Ik heb sinds gisteren een digitale camera, dus.... TADAAAA!

Attachments

• studio2.jpg
    studio2.jpg
    78,2 KB · Bekeken: 123
mikemix en lo-fi,

allebei geweldig mooie studio's :)
respect, :{

off topic (lo-fi waarom heb je zo'n ecler mixer ofzo iets :confused: )

Origineel geplaatst door mikemix
Update....

Michael.

Hey Mike, die PODS van jou, is dat wat? Ik wil namelijk ook zoiets maar dan voor in de woonkamer. Weet je waar ik die vandaan kan halen? en wat ze kosten?

gr
ARv

Origineel geplaatst door Arv
Hey Mike, die PODS van jou, is dat wat? Ik wil namelijk ook zoiets maar dan voor in de woonkamer. Weet je waar ik die vandaan kan halen? en wat ze kosten?

gr
ARv

Hee Arv, check even: http://www.blueroomstore.com/minipods.html

Dit is de officiele website.
Ik vind ze perfect, vooral in het mid en in het hoog.
Het laag kan met een subwoofer die ze ook verkopen,
en om af te mixen gebruik ik ze in combi met mijn Missions.

Michael.

Origineel geplaatst door Danny
Eindelijk kan ik eens iets laten zien (het laten horen komt later nog wel). Deze ruimte heb ik in een maand vanaf nul opgebouwd. Er zijn nog een aantal kleine details die in orde moeten gebracht worden, maar alles is al wel aangesloten en wordt opnieuw gebruikt :) :)
attachment.php

zou Gyproc-platen tegen die steunplanken vijzen.. is maar eventjes werk (gyproc snijdt zich makkelijk met een breekmes) en het loont de moeite.
Qua brandveiligheid zeker (ja hoor, heel de WTC zat vol met gyproc.. eerr.. )
En ook gezonder voor jezelf en je gear (rondvliegend stof die achter die blinkende folie zit: is zelfs slecht voor de longen ...)
oja, en tis goekoop/ :okdan:

Origineel geplaatst door enyo-dog
mikemix en lo-fi,

allebei geweldig mooie studio's :)
respect, :{

off topic (lo-fi waarom heb je zo'n ecler mixer ofzo iets :confused: )

Thanks man.
Wat betreft die Ecler (HAK 320): Hiervoor had ik een Gemini 626. Toen ik een nieuwe mixer ging kopen wilde ik gelijk het beste wat ik kon krijgen (voor wat ik wil doen). Ik heb vooral gelet op geluidskwaliteit, en degelijkheid. Prijs was minder belangrijk. De Ecler kwam voor mij persoonlijk beter uit de bus dan bijvoorbeeld de Vestax PMC-05. Rane was ook een optie geweest maar die vind ik echt overdreven duur.

Ik moet toegeven dat ik niet echt een fantastische turntablist ben, maar ik wilde gewoon twee heel goed klinkende kanalen, VCA faders, degelijke constructie en geen poespas; dan kom je al gauw bij scratch-mixers uit. Bij bijv. een DJM600 zou ik ook betalen voor 'n hoop dingen die ik niet nodig heb (4 kanalen bijvoorbeeld!).

Alle faders zijn VCA-faders, omkeerbaar en met instelbare curve. Verder is ie gebouwd als een tank, en heeft ie 2 fx sends (aan/uit, maar toch handig), gebalanceerde outputs op XLR (gaan direct m'n S6000 in), genoeg in/outs en een overzichtelijke lay-out. Last but not least een ingebouwde 'oversized' PSU voor extra dynamiek, met gewoon 'n losse euro-stekker (Kan Vestax nog wat van leren met die lullige adapters van ze). Ik heb 'm laatst uitgeleend aan DJ All Out K en die was ook vol lof over dit bakkie.

Vanwaar die confused smiley?

Idem thnx!

Heb intussen een grote spoelen recorder gekocht, zal m eerdaags wel even posten.
Mikemix goes analoog!!!

Hier een 1,5 jaar oude foto van mijn spullen. Er zijn wat dingen bijgekomen zoals de s2000 enzo en alle fx en de vermona hangen nu in een 19" rack. Ik luister af op Bose Studiocraft 500st speakers die niet op de foto staan. (dus niet op die kleine boxjes!) Binnenkort ff recentere foto, dat staat er veel beter bij.

Attachments

• pict0023.jpg
    pict0023.jpg
    24,1 KB · Bekeken: 112
Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back